IK zou op grond van je lijstje zelf de zones maar bepalen.....
Dat je met een lange rit in D1 moe wordt is ook mijn eigen ervaring, dat heeft IMO mede te maken met in het algemeen TE intensief rijden, de stofwisseling moet omschakelen.
Disclaimer:
Het laatste is een gok van mij persoonlijk, ik weet niet exact op dat klopt...
terugkerende overtraindheidsklachten?
Als je Max 188hf is ongeveer dan kan ik mij niet voorstellen dat je omslagpunt 178 hf is.tomdumotor schreef: ↑17 jul 2020 20:36 omslagpunt zou 178 zijn idd, misschien toch nog eens extra achteraan gaan of het wel klopt. Met langere ritten als ik 135 gem reed was ik na afloop toch wel behoorlijk moe. en ik merkte vaak bij 142/143 lichte veranderingen die daaronder mindre zijn. Maar volgens haar rolden deze zones uit de test.
Vermoedelijk een foutje ingeslopen aangezien normaal d1 75-85% van omslag is dus 10% en bij d2 ook en beide zijn 10 hartslagen ipv 10%
Zou 168-170 hf meer in de richting zijn als omslagpunt.Probeer het maar eens 40-60 min vol te houden.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
De Max hartslag is variabel dus ongeveer ,ik herhaal ongeveer
Rond de 188hf kan je het ook noemen.
Eigenlijk moet ik ook niet reageren op je comment.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Het moet een soort primitieve reden/bevrediging hebben dat sommigen altijd kwoten, ook al heeft het geen zin.
In dit geval heeft de TS een lijstje met zones, ik neem aan dat er iets van onderzoek in die richting geweest is en zolang er niks beters is kan hij daar het beste maar van uitgaan en max. opgaven negeren.
Was ik niet 100% duidelijk?
In dit geval heeft de TS een lijstje met zones, ik neem aan dat er iets van onderzoek in die richting geweest is en zolang er niks beters is kan hij daar het beste maar van uitgaan en max. opgaven negeren.
Was ik niet 100% duidelijk?
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Zou wel kunnen, ik heb met fietsen 177 en met hardlopen 184 als omslagpunt bij een Max hartslag van 192.nijkie schreef: ↑18 jul 2020 19:11Als je Max 188hf is ongeveer dan kan ik mij niet voorstellen dat je omslagpunt 178 hf is.tomdumotor schreef: ↑17 jul 2020 20:36 omslagpunt zou 178 zijn idd, misschien toch nog eens extra achteraan gaan of het wel klopt. Met langere ritten als ik 135 gem reed was ik na afloop toch wel behoorlijk moe. en ik merkte vaak bij 142/143 lichte veranderingen die daaronder mindre zijn. Maar volgens haar rolden deze zones uit de test.
Vermoedelijk een foutje ingeslopen aangezien normaal d1 75-85% van omslag is dus 10% en bij d2 ook en beide zijn 10 hartslagen ipv 10%
Zou 168-170 hf meer in de richting zijn als omslagpunt.Probeer het maar eens 40-60 min vol te houden.
- Enzzo
- Forum-lid HC
- Berichten: 8687
- Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
- Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie
keesx: max is de naam Max maar dan onjuist geschreven vanwege de missende hoofdletter. Het moet dus zijn: max.
Met punt erachter.
Met punt erachter.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind