Bij mij is juist de Bluetooth verbinding af en toe weg. Telefoon aan, app ingelogd, en horloge (forerunner 935) geeft aan "waiting for phone".
Maar ach, komt vast ook wel weer goed.
Garmin services down...
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Ik heb er hiervoor eigenlijk nauwelijks last van gehad.
En soms is het fijn om berichtjes (preview) op je horloge te zien als ze binnen komen. Smart watch functie dus.
Maar goed, het is niet het einde van de wereld, totaal niet. Meer een constatering.
En soms is het fijn om berichtjes (preview) op je horloge te zien als ze binnen komen. Smart watch functie dus.
Maar goed, het is niet het einde van de wereld, totaal niet. Meer een constatering.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
-
- Forum-lid
Garmin 1030 plus gekocht. Instellen prima verlopen. Alleen Garmin blijft zeggen dat er map updates zijn. Nieuwe kaarten worden gedownload. Maar versie nummer zijn zelfde als op de Garmin! Vaag... ik zal nog wel even geduld moeten hebben totdat alles weer normaal draait
Of is dit een ander issue??
Of is dit een ander issue??
Weet ik, maar ik ben iemand....waarbij het sowieso moet werken. Ik vind zo storend als ik niet weet waarom iets niet werktamclassic-fan schreef: ↑08 aug 2020 07:10 Wees blij, hoef je ook geen tijd en energie meer in dat niets zeggende berekende getal te steken.
Bij mij doet de verbinding het inmiddels weer, ook al geeft de statuspagina https://connect.garmin.com/status/ nog steeds 'down' aan.