Ik ben jaloers op je geduld...... ik zou verder gaan shoppen denk ik. Vind wachten op nieuwe auto tot week 2 al lang duren.sensawielerfan schreef: ↑13 okt 2020 08:25 Hier ook lang wachten tot week 12 voorlopig op een tcr pro disc 2.
Mijn eigen tcr heel goed kunnen verkopen en dus toch de beslissing genomen een tijdje zonder te zitten.
Leveringstermijnen nieuwe racefietsen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Less is bore
-
- Forum-lid
Ja, eerst weer sparen.Supergrover schreef: ↑13 okt 2020 17:58Top, nu al benieuwd naar de foto's.El Pistolero schreef: ↑13 okt 2020 17:43Een Oltre xr3 met Di2 en disk uiteraard in de kleur celeste.
Standaard hoepels?
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
-
- Forum-lid HC
Wachten is ook niet mijn sterke punt. Af en toe wel eens een week of 2 op onderdelen moeten wachten, maar een half jaar?
Inmiddels wel geleerd dat je in de winter moet kopen wat je in de zomer wil gebruiken en vice versa, dus met een beetje plannen en met een 2e fiets achter de hand hoeft het geen probleem te zijn.
Inmiddels wel geleerd dat je in de winter moet kopen wat je in de zomer wil gebruiken en vice versa, dus met een beetje plannen en met een 2e fiets achter de hand hoeft het geen probleem te zijn.
-
- Forum-lid
Voorpret is voor mij bijna net zo leuk. Bovendien kan op mijn huidige fiets doorfietsen.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
-
- Forum-lid HC
Dat is dan wel het "nieuwe normaal". Ik heb nog nooit hoeven wachten op een nieuwe fiets, buiten wat levertijd of een frame wat licht beschadigd bleek te zijn en omgeruild moest worden.
-
- Forum-lid HC
Stel kleine kinderen
Het ligt vooral aan het moment van wachten.
Al diverse racefietsen in okt nov besteld en in feb/mrt gekregen. Prima toch ik ga niet in de troep met mijn dure nieuwe spullen.
Als ik in april iets voor de racer wil, dan wil ik het een uur later hebben......
Het ligt vooral aan het moment van wachten.
Al diverse racefietsen in okt nov besteld en in feb/mrt gekregen. Prima toch ik ga niet in de troep met mijn dure nieuwe spullen.
Als ik in april iets voor de racer wil, dan wil ik het een uur later hebben......