Peter Sagan - nieuw (top)talent?
-
- Forum-lid
Ik vind het toch wel een komisch figuur hoor. Moet de jeugd aanspreken zeker! Kan me trouwens voorstellen dat zijn ploegbaas die halsbrekende toeren minder waarderen kan..
-
- Forum-lid
Vooral omdat het niet op een Cannondale was waarmee hij die trukjes deed ...dickygiovanni schreef:Ik vind het toch wel een komisch figuur hoor. Moet de jeugd aanspreken zeker! Kan me trouwens voorstellen dat zijn ploegbaas die halsbrekende toeren minder waarderen kan..
Als je alles kan met je fiets is het een goeie ....
LOL: http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cn ... 130518_021" onclick="window.open(this.href);return false;
Peter Sagan mocht na de zesde rit in de Ronde van Californië met de groene trui het podium op. Het podiummeisje naast hem kan nauwelijks aan de verleiding weerstaan om eens stevig in zijn koersbroek te knijpen. Sinds Sagan op het podium van de Ronde van Vlaanderen, waar hij tweede eindigde, in de billen van het podiummeisje Maja kneep, wordt hij zelf geviseerd.
Peter Sagan mocht na de zesde rit in de Ronde van Californië met de groene trui het podium op. Het podiummeisje naast hem kan nauwelijks aan de verleiding weerstaan om eens stevig in zijn koersbroek te knijpen. Sinds Sagan op het podium van de Ronde van Vlaanderen, waar hij tweede eindigde, in de billen van het podiummeisje Maja kneep, wordt hij zelf geviseerd.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
Als je alles kan met je fiets is het een goeie ....
Toch niet naar Alonso in 2015, maar naar Tinkoff.
http://www.cyclingnews.com/news/report- ... xo-in-2015.
Wel beter voor Cannondale zodat ze net meer alles kosten hoeven te dragen om een ploeg te onderhouden. Of het goed is voor Sagan, geen idee. Bij Cannondale werd veel om hem heen gebouwd, wat bij Tinkoff-Cannondale wellicht iets anders zou kunnen zijn...
http://www.cyclingnews.com/news/report- ... xo-in-2015.
Wel beter voor Cannondale zodat ze net meer alles kosten hoeven te dragen om een ploeg te onderhouden. Of het goed is voor Sagan, geen idee. Bij Cannondale werd veel om hem heen gebouwd, wat bij Tinkoff-Cannondale wellicht iets anders zou kunnen zijn...
Nah, als ik Terpstra zo op het podium E3 Prijs 2014 zie staan dan zit daar toch een potentiele Sagan in Niki kijkt wel erg blij naar.....zorroi schreef:LOL: http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cn ... 130518_021" onclick="window.open(this.href);return false;
Strak hoe Sagan als winnaar uit de bus kwam tussen twee Quickstep renneres. Nu Zag ik Terpstra eigenlijk niets doen dus die was al gezien maar toch. QS had Sagan in de tang kunnen nemen met Terpstra en Vandenbergh.
Ik zie toch veel sterke renners voor Ronde van Vlaander en Paris-Roubaix.
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Was wel een zooitje vandaag bij de finish...Helaas voor Sagan niet gewonnen vandaag. Vorige week is het ook al niet gelukt bij Milaan-San Remo, al zat ie toen veels te ver.
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Komt het nog 'goed' dit seizoen?
Aan zijn nieuwe coupe zal het niet liggen...
Aan zijn nieuwe coupe zal het niet liggen...
Als fanatieke BMXer geloof ik dat met die fiets wel... maar met je plaatjes aan op een gladde auto afstappen en daarna soepel naar beneden springen! Respect!
*Herrinert zich enkele hachelijke momenten op fietsschoenen*