Neutron Ultra of toch Ernie Frieke...?
-
- Forum-lid
Nog even terugkomen op de frustratie van Timo 2.0 voor wat betreft de bandjes, welke frustratie ik volkomen deel. Wat zijn nu makkelijke bandjes voor de Ultra's? Ik heb er bijna spijt van dat ik ze gekocht heb, omdat ik telkenmale bang ben om een lekke band te krijgen en dan niet eens de band van de velg kan krijgen om de biba te vervangen. Vredestein Fortezza was voor mij een helletocht. Conti Ultra sport ging uiteindelijk wel.
+1 dergelijk advies is zeer welkom. Vittoria heb ik opgegeven, Michelin gaat ook zeer moeilijk, Continental tot nu toe het makkelijkst. Iemand ervaring met Schwalbe banden omleggen? Ik herinner mij van de Stelvio dat die heel ruim om Open Pro velgen vallen (ruimer dan Vittoria CX) dus misschien moet ik opvolger de Dureno maar eens proberen?
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Hoi,
Des te stugger de band des te moeilijker het zal gaan.
Een Veloflex Black gaat niet makkelijk voor wie de band niet kent. Het is een handigheid maar het kan niettemin toch vrij makkelijk. Klinkt paradoxaal maar toch is het zo.
Maar gebruik vooral geen stijve bandenlichters want die beschadigen de band en daardoor kan je lekrijden....
Ciao,
Des te stugger de band des te moeilijker het zal gaan.
Een Veloflex Black gaat niet makkelijk voor wie de band niet kent. Het is een handigheid maar het kan niettemin toch vrij makkelijk. Klinkt paradoxaal maar toch is het zo.
Maar gebruik vooral geen stijve bandenlichters want die beschadigen de band en daardoor kan je lekrijden....
Ciao,
Snobisme is een dure hobby...