Nieuw forum en website
-
- Forum-lid
Ziet er goed uit.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Oogt allemaal prima, complimenten!
Ik mis echter in vergelijking met voorheen twee zaken die mijn 'workflow' nu lastiger maken. Beide zijn dacht ik ook al door anderen genoemd:
1) Het 'folder' overzicht staat alleen nog boven aan het scherm (en niet ook nog een keer onder aan). Dat betekent dat je nu terug moet scrollen als je één of twee niveaus omhoog wilt gaan. Natuurlijk kun je ook de 'Back' knop van de browser gebruiken, maar dan registreert de site niet dat ik het bewuste topic heb gelezen. Ik vind het op zich logischer om het folder overzicht in ieder geval onder het topic te hebben omdat je daar normaal gesproken eindigt.
2) Het gelezen markeren van alle topics kan zo te zien niet meer op het hoogste niveau. Betekent dus dat ik in alle onderliggende niveaus waar ik in lees de topics apart 'gelezen' moet markeren. Dat is toch wel een soort pain in the ass.
Ik mis echter in vergelijking met voorheen twee zaken die mijn 'workflow' nu lastiger maken. Beide zijn dacht ik ook al door anderen genoemd:
1) Het 'folder' overzicht staat alleen nog boven aan het scherm (en niet ook nog een keer onder aan). Dat betekent dat je nu terug moet scrollen als je één of twee niveaus omhoog wilt gaan. Natuurlijk kun je ook de 'Back' knop van de browser gebruiken, maar dan registreert de site niet dat ik het bewuste topic heb gelezen. Ik vind het op zich logischer om het folder overzicht in ieder geval onder het topic te hebben omdat je daar normaal gesproken eindigt.
2) Het gelezen markeren van alle topics kan zo te zien niet meer op het hoogste niveau. Betekent dus dat ik in alle onderliggende niveaus waar ik in lees de topics apart 'gelezen' moet markeren. Dat is toch wel een soort pain in the ass.
De Rosa Nuovo Classico 2017
4x Gazelle Champignon Mondial 1985-88
Motobecane C2S 1980
4x Gazelle Champignon Mondial 1985-88
Motobecane C2S 1980
- thestudent
- Forum-lid HC
Tot mijn stomme verbazing moest ik vanmorgen op mijn laptop dus via Chrome weer gewoon 2x inloggen waarbij nu nieuw is dat bij de tweede keer te zijn ingelogd je op een zgn. leeg scherm komt met als mogelijkheid "uitloggen", "wachtwoord vergeten" en bovenaan de pagina in het klein "naar het forum" te zien krijgt. Helaas ben ik niet zo snugger geweest om daarvan schermafdrukken te maken. Dus hélaas met gewoon 1x zou voldoende moeten zijn.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless