Gevallen in 2022
- thestudent
- Forum-lid HC
juist heel vroeger trok je m gewoon over de weg en dat maakte niks uit, want de autos rijden daar toch niet harder dan jij. Er zijn eigenlijk ook geen uitwijkmogelijkheden. En als je nu gaat kijken ligt beneden bijna het halve fietspad nog vol met blad en rommel. Wat dus ook zeker niet adequaat schoongehouden wordt.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Klinkt redelijk serieus jouw valpartij waarbij het m.i. toch slechter met je had kunnen aflopen, enfin beterschap en sterkte met het verwerken van het verlies (materiaal en ego).
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Beterschap. Hopelijk valt het mee.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- Sweety2008
- Forum-lid
Ook van mij beterschap.
Ghost Nivolet 6LC
- thestudent
- Forum-lid HC
update: na toch maar HAP bezocht te hebben. Kon eigenlijk toch echt wel weinig met de rechterarm.
Er bleek nog geen duidelijke breuk uit de fotos, natuurlijk door voor SEH. Maar aangezien de schouder nu toch zichtbaar afhangt vermoeden ze een ligamentscheuring. Nadere diagnose via echo moet echter komende week volgen. Tenzij de radioloog morgen nog een breuk spot.
De rest ziet er ook niet al te florisant meer uit.Mijn bil is niet veel beter dan dit, maar dat plaatsen we beter niet
Er bleek nog geen duidelijke breuk uit de fotos, natuurlijk door voor SEH. Maar aangezien de schouder nu toch zichtbaar afhangt vermoeden ze een ligamentscheuring. Nadere diagnose via echo moet echter komende week volgen. Tenzij de radioloog morgen nog een breuk spot.
De rest ziet er ook niet al te florisant meer uit.Mijn bil is niet veel beter dan dit, maar dat plaatsen we beter niet
![Embarrassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid
Ai, dat was een serieuze klapper. Hopelijk valt het mee. Veel sterkte en een spoedig herstel