Welke hi-end velgrem frames zijn er nog?
Festka
Legend
Baum
En volledig met TS eens, al die onzin als schijfremmen heb je echt niet nodig, elektrisch schakelen, jaren gehad, maar mis het voor geen seconde.
Tubeless ellende, geprobeerd, reed niet slecht moet ik bekennen maar het gehannes met ploffen en latex etc heeft me er toe besloten om weer met tubes te gaan rijden, onder de streep minder ellende.
Legend
Baum
En volledig met TS eens, al die onzin als schijfremmen heb je echt niet nodig, elektrisch schakelen, jaren gehad, maar mis het voor geen seconde.
Tubeless ellende, geprobeerd, reed niet slecht moet ik bekennen maar het gehannes met ploffen en latex etc heeft me er toe besloten om weer met tubes te gaan rijden, onder de streep minder ellende.
YFood !!!
- Goudhaantje
- Forum-lid
ax-lightness
Ridley is toch een soort Opel, die hebben nog nooit een high-end frame gemaakt en zullen dat ook nooit doen.
- thestudent
- Forum-lid HC
Ridley moet zo snel mogelijk af van PF30 brackets... BB86 of BB386evo of draad BSA T47. Want PF30 is gewoon niks. Er worden ook geen echte BB30 cranks meer gemaakt nu. Alle assen zijn nu veel langer om in alle brackets te passen. Dus PF30 standaard is compleet overbodig en uit het verleden.
De helium slx is het enige goed rijdende frame. De Noahs rijden als een stel duikboten op de weg....
Maargoed op t moment dat ze die mallen aanpassen maken ze natuurlijk geen mallen voor velgrem frames meer.
Een aantal van de fotos boven zijn toch ook erg oude modellen van Basso die helemaal niet meer leverbaar zijn.
De helium slx is het enige goed rijdende frame. De Noahs rijden als een stel duikboten op de weg....
Maargoed op t moment dat ze die mallen aanpassen maken ze natuurlijk geen mallen voor velgrem frames meer.
Een aantal van de fotos boven zijn toch ook erg oude modellen van Basso die helemaal niet meer leverbaar zijn.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Mooie klassieke frames, mooi concept ook wel. Redelijke prijzen. Geen open mould dit toch? Iemand ervaring mee?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Geen open mould.
Onze eigen Rob74 rijdt ermee, volgens mij naar tevredenheid!
Onze eigen Rob74 rijdt ermee, volgens mij naar tevredenheid!