+1daniel1975 schreef: ↑01 aug 2023 15:58Vind ik ook.
Je mag geen fan zijn van iemand en dan valt dit allemaal nog wel mee. Misschien niet helemaal netjes, maar helaas ook wel realiteit.
Demi reageert altijd verongelukt als het een keer niet gaat zoals ze wil (ik deed niks verkeerd, ze hebben geen respect, etc). Zijn weinig interviews zonder tranen en met een verantwoordelijke, positieve insteek.
Jammer dat de dame die waarschijnlijk het NL wielrennen de komende jaren mede zal gaan dragen zo’n weinig positieve houding laat zien. Dan zijn de Vossen, Van Dijken, Van Vleutens en Brands een stuk sympathieker en verantwoordelijker.
WK Glasgow 2023
- Enzzo
- Forum-lid HC
Je mag fan zijn of geen fan zijn. Je mag kritiek hebben op renners en rensters en je mag een mening/observatie hebben over het vermeende karakter van een renner of renster.
Maar dat kun je nog steeds wel respectvol uitten.
Naampjes geven is gewoon kinderachtig pestgedrag en totaal respectloos tav de persoon en de prestaties.
Naampjes geven is gewoon kinderachtig pestgedrag en totaal respectloos tav de persoon en de prestaties.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
-
- Forum-lid HC
+2daniel1975 schreef: ↑01 aug 2023 15:58Vind ik ook.
Je mag geen fan zijn van iemand en dan valt dit allemaal nog wel mee. Misschien niet helemaal netjes, maar helaas ook wel realiteit.
Demi reageert altijd verongelukt als het een keer niet gaat zoals ze wil (ik deed niks verkeerd, ze hebben geen respect, etc). Zijn weinig interviews zonder tranen en met een verantwoordelijke, positieve insteek.
Jammer dat de dame die waarschijnlijk het NL wielrennen de komende jaren mede zal gaan dragen zo’n weinig positieve houding laat zien. Dan zijn de Vossen, Van Dijken, Van Vleutens en Brands een stuk sympathieker en verantwoordelijker.
Laatst gewijzigd door scottpch op 01 aug 2023 16:38, 1 keer totaal gewijzigd.
+10Enzzo schreef: ↑01 aug 2023 16:28 Je mag fan zijn of geen fan zijn. Je mag kritiek hebben op renners en rensters en je mag een mening/observatie hebben over het vermeende karakter van een renner of renster.
- daniel1975
- Forum-lid HC
@enzzo: zo dan?
daniel1975 schreef: ↑01 aug 2023 15:58 Demi reageert altijd verongelukt als het een keer niet gaat zoals ze wil (ik deed niks verkeerd, ze hebben geen respect, etc). Zijn weinig interviews zonder tranen en met een verantwoordelijke, positieve insteek.
Less is bore
-
- Forum-lid
Ik ben wel fan van Demi Vollering. Fantastische renster met het hart op de tong. Ik krijg dan weer de kriebels van persoonlijkheden als Roxane Knetemann.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Ze is inderdaad niet bang om haar emoties te tonen. Ik denk dat dat heel gezond is.El Pistolero schreef: ↑01 aug 2023 17:58 Ik ben wel fan van Demi Vollering. Fantastische renster met het hart op de tong. Ik krijg dan weer de kriebels van persoonlijkheden als Roxane Knetemann.
‘t WK begin augustus vind ik wel een beetje jammer. Het was toch altijd n beetje het toetje van het seizoen waar je nog naar uitkeek als t in de herfst wat slechter weer wordt. Nu zal na de Vuelta t seizoen als n nachtkaars uitgaan. Jammer.