Het samenvatten als stroefjes in de communicatie is niet juist en eigenlijk bagatelliserend. Het probleem is dat de communicatie in eerste instantie prima ging. Vervolgens wil Panic de afspraak verplaatsen, geen enkel probleem. Echter vervolgens, om de drie weken lang om de +- 3 dagen contact gezocht voor een nieuwe afspraak, maar ik heb niets meer van 'm gehoord! Als ik vervolgens zie dat Panic in de tussen tijd nieuwe producten aanbiedt, wil ik andere users waarschuwen voor zijn manier van communiceren en handelen.53x11 schreef:Maar als ik het goed begrijp heb jij geen geld naar hem overgemaakt, maar ben je vooral ontevreden over het feit dat de communicatie wat stroefjes gaat?fjw schreef:Negatieve ervaring met Panic, helaas.
Een bericht geplaatst in 'te koop gevraagd', en al snel een pm van Panic. In eerste instantie een afspraak gemaakt om de tweedehands fiets te bezichtigen. Afspraak werd enkele dagen later afgezegd, wegens een druk schema. Zijn voorstel was om het een weekje late te doen.
Vervolgens in twee weken, om de paar dagen vriendelijk contact gezocht. Helaas geen reactie, inmiddels de hoop maar opgeven. Wellicht een kleine waarschuwing voor forumusers die eerst geld overmaken, en vervolgens het product laten opsturen.
Als dat zo is, dan is jouw "kleine waarschuwing" niet op zijn plaats IMHO
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Positieve en negatieve ervaringen met users van dit forum
-
- Forum-lid
- Contact
Een grote plus voor tosstheboss. Had een paar Ultegra 6600 shifters liggen voor fietsje van mijn dochter en ik mocht deze in eerste instantie hebben voor een behoorlijk aantal heerlijke belgische schuimkragen. Mailde al snel dat ze technisch goed waren maar uiterlijk veel minder dan verwacht. Wilde er geen schuimkraagje meer voor hebben. Ik heb ze opgehaald en had ze binnen een uurtje netjes.
Uiteraard heb ik ze meegenomen na overhandigen van toch een een halve meter belgische schuimkraagjes.![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Uiteraard heb ik ze meegenomen na overhandigen van toch een een halve meter belgische schuimkraagjes.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
skeeler, schaats of fiets iets anders vind ik niets
-
- Forum-lid
Hele goede ervaring met Tandjes!, ik ontving mijn gekochte 6700 groep met nieuwe ketting en casette!
-
- Forum-lid
Ook hier thumbs up voor vincenth, supersnelle afhandeling en goed verpakt!