Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Mart Smeets

phcas
Forum-lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 aug 2007 11:17

phcas 14 jul 2009 13:07

Timo 2.0 schreef:
ferry1982 schreef: Overigens terzijde: ........

Tot zover even mijn off-topic geschiedenisles. Terug naar Mart


Dank je wel. Het was al een interessant onderwerp, maar jij maakt het nog interessanter. Ik moest meteen aan Belchite (Spanje) denken.

On Topic:
De uitzending van gisteren was wat beter, ik vond Bruyneel overtuigend overkomen. Voor zover iemand die in de sandwich zit kan overtuigen. Zijn twijfels dropen in ieder geval van zijn gezicht af, maar dat kan ook door de regen komen.
Veldkamp is vanaf gisteren mijn favoriet om het stokje van de avondetappe over te nemen in 2010. NOS: Contracteer die man!
http://caskraker.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Mr_T
Forum-lid
Berichten: 1435
Lid geworden op: 29 aug 2008 14:26

Mr_T 14 jul 2009 13:16

eelcoz schreef:Ik vond het wel jammer dat Mart niet echt doorvroeg over die Sporza-boycot, wat toch grotendeels uit de hoed van Bruyneel kwam.

Eigenlijk vond ik gisteren Tour 2009, met Patrick Lefevere, veel leuker.


Ik vond die blonde chick er ook beter uitzien dan bruyneel ;-)

sprintbom
Forum-lid
Berichten: 429
Lid geworden op: 13 aug 2008 11:04

sprintbom 14 jul 2009 13:17

MrT schreef:
rob74 schreef:
Nog even en ik ga emigreren en vraag de Belgische nationaliteit aan!


Dan wel naar het Franstalige deel, anders woon je over een aantal jaar alsnog in Nederland. :-P


Kan je me dan op tijd verwittigen, dan kan ik als Antwerpenaar nog snel emigreren. Btw mogen wij dan als Antwerpenaar dan ook tegen onze kathedraal zeiken.
MrT schreef: Bruyneel moest zich in allerlei kromme zinnen wringen. Natuurlijk is Armstrong zijn maatje en zijn nummer 1, maar dat kan hij niet zeggen. Dus moet hij goed doordacht praten, hij had het er moeilijk mee.


Bruyneel is een lafbek die zich in alle bochten wringt om toch maar geen standpunt in te nemen. Dit is wel lachen!

http://www.sporza.be/cm/sporza/videozon ... 4/1.562486

Aan Bruyneel, "GROW UP"

eelcoz

eelcoz 14 jul 2009 13:18

MrT schreef:
eelcoz schreef:Ik vond het wel jammer dat Mart niet echt doorvroeg over die Sporza-boycot, wat toch grotendeels uit de hoed van Bruyneel kwam.

Eigenlijk vond ik gisteren Tour 2009, met Patrick Lefevere, veel leuker.


Ik vond die blonde chick er ook beter uitzien dan bruyneel ;-)


Hmmm, inderdaad. Misschien dat ik het daarom zo'n leuke uitzending vond:)

Gebruikersavatar
ferry1982
Forum-lid
Berichten: 1401
Lid geworden op: 23 jul 2008 13:53

Gebruikersavatar ferry1982 14 jul 2009 13:38

ik ben blij dat ik niet de enige ben die zich heeft zitten verwonderen over het livestrong statement. Je mag dat dragen en steunen want het is een stichting met een goed doel maar vind het nu ongepast terwijl je in dienst van astana en een 2 strijd binnen je ploeg voor het kopmanschap hebt om dan zo laconiek daar met livestrong te gaan staan. Tevens daar nog eens bij terwijl je aan het werk bent en dan zeggen misschien heb ik wel geen zin om met astana te lopen. Ik heb ook niet altijd zin om in mijn werkkledij te lopen maar dat zegt nog niet dat ik dat zomaar kan doen.

Mr_T
Forum-lid
Berichten: 1435
Lid geworden op: 29 aug 2008 14:26

Mr_T 14 jul 2009 13:57

ferry1982 schreef:ik ben blij dat ik niet de enige ben die zich heeft zitten verwonderen over het livestrong statement. Je mag dat dragen en steunen want het is een stichting met een goed doel maar vind het nu ongepast terwijl je in dienst van astana en een 2 strijd binnen je ploeg voor het kopmanschap hebt om dan zo laconiek daar met livestrong te gaan staan. Tevens daar nog eens bij terwijl je aan het werk bent en dan zeggen misschien heb ik wel geen zin om met astana te lopen. Ik heb ook niet altijd zin om in mijn werkkledij te lopen maar dat zegt nog niet dat ik dat zomaar kan doen.


Ik vond het rond-uit ongepast. Dat livestrong shirt, zonder astana erbij. Had dan een combi gedaan. Ook een beetje onzin om te doen alsof je op de rustdag niet meer voor Astana werkt.

Ik denk dat het me nog meer tegenstaat omdat ik Mart dan met zijn 2 armbandjes zie en ik niet anders kan denken dat Mart ontzettend subjectief is.

Nogmaals, ik weet dat het doel van het programma niet is om een of ander objectieve documentaire te maken. Maar er is een balans

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 14 jul 2009 15:05

MrT schreef: Ik vond het rond-uit ongepast. Dat livestrong shirt, zonder astana erbij. Had dan een combi gedaan. Ook een beetje onzin om te doen alsof je op de rustdag niet meer voor Astana werkt.

Ik denk dat het me nog meer tegenstaat omdat ik Mart dan met zijn 2 armbandjes zie en ik niet anders kan denken dat Mart ontzettend subjectief is.

Nogmaals, ik weet dat het doel van het programma niet is om een of ander objectieve documentaire te maken. Maar er is een balans


Mart draagt die bandjes altijd en met een reden!
Johan draagt dat shirt (onder werkijd want in de Tour) om Lance een (sportief)hart onder de riem te steken en misschien al reclame te maken voor het nog te vormen Team Livestrong/Nike? Dat is idd niet zo netjes richting Astana. Als de NOS objectief had willen zijn hadden ze Bruyneel een mooie gebreide trui van Mart aan moeten laten doen...
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

Mr_T
Forum-lid
Berichten: 1435
Lid geworden op: 29 aug 2008 14:26

Mr_T 14 jul 2009 15:17

SuperGrover1 schreef: Mart draagt die bandjes altijd en met een reden!
Johan draagt dat shirt (onder werkijd want in de Tour) om Lance een (sportief)hart onder de riem te steken en misschien al reclame te maken voor het nog te vormen Team Livestrong/Nike? Dat is idd niet zo netjes richting Astana. Als de NOS objectief had willen zijn hadden ze Bruyneel een mooie gebreide trui van Mart aan moeten laten doen...


Haha, ja, dat zou mooi zijn, gebreide truien.

Die arme Mart. Hij doet zn best, en wij lopen zo te zeiken.
Nogmaals, ik vind het leuk. Alleen die fouten van de beste man, die zijn er gewoon te veel dit jaar.
Toch maar gewoon de Tour kijken overdag, als ik hem was :-P

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 14 jul 2009 15:19

Als de NOS objectief had willen zijn hadden ze Bruyneel dat shirt ook laten dragen maar véél kritischer vragen gesteld!
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

eelcoz

eelcoz 14 jul 2009 15:24

MrT schreef:
SuperGrover1 schreef: Mart draagt die bandjes altijd en met een reden!
Johan draagt dat shirt (onder werkijd want in de Tour) om Lance een (sportief)hart onder de riem te steken en misschien al reclame te maken voor het nog te vormen Team Livestrong/Nike? Dat is idd niet zo netjes richting Astana. Als de NOS objectief had willen zijn hadden ze Bruyneel een mooie gebreide trui van Mart aan moeten laten doen...


Haha, ja, dat zou mooi zijn, gebreide truien.

Die arme Mart. Hij doet zn best, en wij lopen zo te zeiken.
Nogmaals, ik vind het leuk. Alleen die fouten van de beste man, die zijn er gewoon te veel dit jaar.
Toch maar gewoon de Tour kijken overdag, als ik hem was :-P



Uit zijn boek 'Sportzomerdagboek' blijkt ook wel dat hij vaak alleen het laatste stukje van de etappe ziet. Ik suggereer overigens niet dat dit onwil of onverschilligheid is; hij doet genoeg andere dingen overdag.

Mr_T
Forum-lid
Berichten: 1435
Lid geworden op: 29 aug 2008 14:26

Mr_T 14 jul 2009 15:28

eelcoz schreef: Uit zijn boek 'Sportzomerdagboek' blijkt ook wel dat hij vaak alleen het laatste stukje van de etappe ziet. Ik suggereer overigens niet dat dit onwil of onverschilligheid is; hij doet genoeg andere dingen overdag.


Haha, ja zie je wel. Dat is ook te zien. De meeste belangrijke punten herkent hij niet.

Ja, overdag doet hij genoeg andere dingen... De bourgondier uithangen, wijntjes selecteren en een leuke locatie uitzoeken.

(en dat van onze belastingcenten ;-) )

quarante
Forum-lid
Berichten: 214
Lid geworden op: 05 okt 2008 20:16

quarante 14 jul 2009 23:03

Als de Avondetappe en de Belgische variant ervan, Tour 2009, nou gisteravond geruild zouden hebben wat het tijdstip betreft dan hadden we kunnen lachen... Die amateurs met hun paraplu's en een onverstaanbare Lefevere.. Echt een waardeloze uitzending gisteren, de andere afleveringen zijn gelukkig wel leuk om naar te kijken. Als het noodweer wat eerder was begonnen tijdens hun uitzending hadden ze echt een probleem gehad, Mart en z'n gasten konden tenminste nog ternauwernood uitwijken naar een droog onderkomen.

Plaats reactie