BeOne
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik heb ook een Be One frame met een scheurtje in ter hoogte van het bracket.
Frame is 11 maanden oud.
Heb begin juni bericht gekregen van de fietswinkel dat Be One failliet is en garantieregelingen niet meer kunnen.
Is er iets gewijzigd bij Be One, nu ik zie dat Coen T86 toch een prima garantieregeling getroffen heeft?
Frame is 11 maanden oud.
Heb begin juni bericht gekregen van de fietswinkel dat Be One failliet is en garantieregelingen niet meer kunnen.
Is er iets gewijzigd bij Be One, nu ik zie dat Coen T86 toch een prima garantieregeling getroffen heeft?
-
- Forum-lid HC
De FM moet met een oplossing komen. Jij hebt niets te maken met het feit dat Be One failliet is. De FM moet zich houden aan wetgeving omtrent garantiebepalingen consumenten. Dat de FM niets kan claimen bij Be One is zijn probleem.eric deck schreef:Ik heb ook een Be One frame met een scheurtje in ter hoogte van het bracket.
Frame is 11 maanden oud.
What makes the boat go faster?
- hetfietsertje1958
- Forum-lid
- Contact
Lijkt mij dat garantieproblemen weer wat gemakkelijker zijn af te handelen. Zie dit bericht: http://fietsmarkt.com/news/6477/Blomson ... ntego.html
Canyon Aeroad CF 8.0 2013.
Yep, de website doet het weer. Nog niet alle linkjes werken (even wat google maps keys opnieuw aanvragen !... ), maar toch al een heleboel info is weer beschikbaar. Gelukkig ook historische brochures etc.. Altijd leuk om terug te kijken.
Ik blijf optimistisch.... (zal wel moeten met vier BeOnes, resp B1's in mijn garage) .....
Ik blijf optimistisch.... (zal wel moeten met vier BeOnes, resp B1's in mijn garage) .....