Fietsfanaten gezocht ZH
-
- Forum-lid
De weersvoorspelling voor zondag is nou niet echt je van het. Maandag ziet er veel beter uit. Misschien is het een idee om het 1 dagje uit te stellen naar 2de paasdag.
-
- Forum-lid
inderdaad een beetje regen maakt niet uit wie gaan er nu op zondag nog mee?
Cervelo S2, Specialized Tarmac pro, Kona the King
-
- Forum-lid
ik zie het al niemand gaat zondag mee dan maar alleen
dan rij ik maandag ook de bultentocht
[quote="tarmac killer"]ik zie het al niemand gaat zondag mee dan maar alleen
[/quote]
Je bent lekker snel met je conclusie....ik ben er sowieso om 10 uur.....en dan zien wel met z'n hoevelen we zijn. Op basis van de reacties reken ik op een mannetje of 4 a 5
tot zondag
[/quote]
Je bent lekker snel met je conclusie....ik ben er sowieso om 10 uur.....en dan zien wel met z'n hoevelen we zijn. Op basis van de reacties reken ik op een mannetje of 4 a 5
tot zondag
-
- Forum-lid
sorry ik zag sommige al een beetje afhaken ik ben er ook om 10 uur
Zijn er nog renners in regio Den Haag die niet met giga snelheden hun ritten rijden?
heb zelf dit jaar nog niet veel kunnen rijden, heb meestal een gemiddelde van ongeveer 27/28 met ritten van ongeveer 70 km.
ik las iets over vetrek punt racket centrum westvliet, mooie start om diversen kanten op te gaan.
Als er dus mensen zijn die een beetje rond het zelfde rijders profiel zitten hoor ik het graag.
Gr.
Martijn
heb zelf dit jaar nog niet veel kunnen rijden, heb meestal een gemiddelde van ongeveer 27/28 met ritten van ongeveer 70 km.
ik las iets over vetrek punt racket centrum westvliet, mooie start om diversen kanten op te gaan.
Als er dus mensen zijn die een beetje rond het zelfde rijders profiel zitten hoor ik het graag.
Gr.
Martijn
Race: Specialized Roubaix
CX: cube cross race sl
TT: Cube Aerium HPA Pro
CX: cube cross race sl
TT: Cube Aerium HPA Pro
[quote="martijn78"]Zijn er nog renners in regio Den Haag die niet met giga snelheden hun ritten rijden?
Gr.
Martijn[/quote]
Ik wil graag een keer meefietsen, maar mijn niveau (en materiaal ) ligt lager dan dat van jou denk ik. Ik wil wel op den duur rond de 70 km gaan fietsen
Gr.
Martijn[/quote]
Ik wil graag een keer meefietsen, maar mijn niveau (en materiaal ) ligt lager dan dat van jou denk ik. Ik wil wel op den duur rond de 70 km gaan fietsen
-
- Forum-lid
Ik rijd momenteel m.n. rondjes van tussen 50 en 80 kilometer vanuit Capelle aan den IJssel in de omgeving Rdam, Gouda. Mijn snelheid ligt hierbij rond 28-30km per uur. Soms sneller, soms langzamer...
Tot op heden fiets ik voornamelijk alleen, maar het lijkt mij ook weleens leuk en gezellig om mét iemand te fietsen.
Wil je een keer mee, of kan ik een keer met jou/jullie mee, dan zou ik dat graag doen!
Groeten
Jilles
Tot op heden fiets ik voornamelijk alleen, maar het lijkt mij ook weleens leuk en gezellig om mét iemand te fietsen.
Wil je een keer mee, of kan ik een keer met jou/jullie mee, dan zou ik dat graag doen!
Groeten
Jilles
Specialized Tarmac Pro
Specialized Venge Pro
Specialized Venge Pro