Parlee
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
erg mooi geworden, chris!
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Mooi hoor !!
Wanneer hij net zo baggerig was als mijn zwarte fiets dan heeft hij meteen z'n eerste grote poetsbeurt gehad....chrissiewizzie schreef:Hij heeft wel gelijk de regendoop gehad vandaag.
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Toch niet in het schuurtje ?
Het schuurtje van Chris staat vol met fietsen. Ik denk dat ze al slaapt en dat Chris met een wijntje uit Cortona in de hand naar zijn fiets zit te staren... en zit te bedenken dat die Shamal Milles toch echt nog mooier staan...
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
- Jaap Telder
- Forum-lid
Het zal een geweldig goede en lichte fiets zijn, daar twijfel ik niet aan.
Maar heeft in mijn optiek geen enkele uitstraling, doet me denken aan een goedkoop gedateerd no name Chinees. Kabeltjes ook nog buiten om.
Maar heeft in mijn optiek geen enkele uitstraling, doet me denken aan een goedkoop gedateerd no name Chinees. Kabeltjes ook nog buiten om.
- Jaap Telder
- Forum-lid
.Graag gedaan..sloeren schreef:Bedankt Jaap
-
- Forum-lid HC
Ik ben het niet vaak met Jaap eens maar dit keer wel.Jaap Telder schreef:Het zal een geweldig goede en lichte fiets zijn, daar twijfel ik niet aan.
Zie niet in waarom voor dit frame de loftrompet moet klinken, weinig innovatief en niet echt bijzonder. De rijkwaliteiten kan ik niet over oordelen!
Mooi fietsje hoor daar niet van, maar had wat mij betreft ook net zo goed een Specialized Allez in het zwart kunnen zijn.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Kabeltjes buitenom blijft wel het beste schakelen
Heb zelf de Z4, geen van mijn fietsen rijdt zo fijn als deze......
Waar andere merken het met vreemde bochten of flitsende paint jobs nodig hebben zich te onderscheiden, een Parlee heeft dat niet nodig....
Heb zelf de Z4, geen van mijn fietsen rijdt zo fijn als deze......
Waar andere merken het met vreemde bochten of flitsende paint jobs nodig hebben zich te onderscheiden, een Parlee heeft dat niet nodig....
YFood !!!