Het grote OAKLEY topic
-
- Forum-lid HC
Gisteren ontdekt dat Roseversandt losse M-Frame frames verkoopt voor 75 Euri. En dat terwijl ik maanden op ebay en tijdens mijn reizen naar de VS in specaila Oakley winkels heb zitten zoeken en dat ze meestal voor meer worden verhandeld. De winkels verkopen ze niet los maar je kun wel je bril wel helemaal naar wens samenstellen.
-
- Forum-lid
Ik haalde de sokjes van mijn oakley af om ze schoon te maken en daar onder zat een klein stukje wit, dus ik ben een beetje gaan schuren want het zit toch onder het sokje en er zit ECHT wit onder niet dat ik me frame ga schuren tot het witte er onder vandaan, dan schuur ik hem wel en spuit hem wit.
Quote: Origineel geplaatst door Thijs Bogaards op 24 Maart 2007
Ik haalde de sokjes van mijn oakley af om ze schoon te maken en daar onder zat een klein stukje wit, dus ik ben een beetje gaan schuren want het zit toch onder het sokje en er zit ECHT wit onder niet dat ik me frame ga schuren tot het witte er onder vandaan, dan schuur ik hem wel en spuit hem wit.
Eerst een witte grondlaag geeft als effect dat de kleur die je van buitenaf ziet glimt, doet Pinarello bijv. ook bij hun frames eerst witte grondkleur en daarna bijv. rood. (zodat het rood een meer glimmend effect geeft)
Eerst een witte grondlaag geeft als effect dat de kleur die je van buitenaf ziet glimt, doet Pinarello bijv. ook bij hun frames eerst witte grondkleur en daarna bijv. rood. (zodat het rood een meer glimmend effect geeft)
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
Dat heet een voorkleur. Rood is een slecht dekkende kleur. Het wit schijnt er eigenlijk doorheen. In de autowereld is het heel normaal dat er al een donkere primer word aangemaakt, al dan niet met restanten van overgebleven lak, om ervoor te zorgen dat je geen tig lagen met kleur moet aanbrengen om het geheel dekkend te krijgen.
Voor de fans van witte M Frames: er staat nu een wit met zwart rubberen Oakley Flak Jacket te koop op Ebay.com (USA). Dat is weliswaar geen M Frame, maar hij zit vrijwel even goed en heeft de nieuwe waterafstotende glazen! (ik heb de laatste tijd al teveel geld uitgegeven aan brillen dus deze mogen jullie hebben )
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
En je moet de verkoper even overtuigen dat hij hem naar Nederland stuurt. Maar dat zal toch wel geen probleem zijn zeker.