Specialized
Beste allen,
Ik wil graag binnenkort mijn eerste racefiets kopen. Ik twijfel enorm tuusen een Trek 1.7 met Shimano 105 voor en Ultegra achter del. & Specialized Allez Elit met Shimano 105. Welke merk is de betere met dezelfde groep en prijsclasse?
Waarom moet ik voor een specialized kiezen?
A.u.b. jullie reacties... tips en adviezen kan ik goed gebruiken.
Ik wil graag binnenkort mijn eerste racefiets kopen. Ik twijfel enorm tuusen een Trek 1.7 met Shimano 105 voor en Ultegra achter del. & Specialized Allez Elit met Shimano 105. Welke merk is de betere met dezelfde groep en prijsclasse?
Waarom moet ik voor een specialized kiezen?
A.u.b. jullie reacties... tips en adviezen kan ik goed gebruiken.
Kijk hier eens:
http://forum.fiets.nl//topic.asp?COMMAN ... 463#293141
Op dit moment ben ik erg onder de indruk van Specialized. Niet goedkoop maar ze doen een aantal dingen gewoon heel goed. Ik heb een aantal fietsen geprobeerd en Allez en Tarmac zijn gewoon prima. Ik zou dus voor een Allez gaan.
Succes met je keuze, groet,
http://forum.fiets.nl//topic.asp?COMMAN ... 463#293141
Op dit moment ben ik erg onder de indruk van Specialized. Niet goedkoop maar ze doen een aantal dingen gewoon heel goed. Ik heb een aantal fietsen geprobeerd en Allez en Tarmac zijn gewoon prima. Ik zou dus voor een Allez gaan.
Succes met je keuze, groet,
Loeki Pro
- enrico-s-works
- Forum-lid
Ben even bezig geweest met verschillende gefaseerde verbeteringen aan m'n fiets, maar vind hem nu af. Hier zijn wat foto's; in ieder geval omdat daar voor gevraagd is in een ander forum. Namelijk bij Start > Racefietsen > Onderdelen > dura ace VS Sram Force. Daar zal ik trouwens nog antwoorden op mijn verdere ervaringen met de juist geplaatste Red groep.
De foto's:
De foto's:
- enrico-s-works
- Forum-lid
Met alles er op en er aan zoals op de foto; 7,15 kg.
- enrico-s-works
- Forum-lid
Ssshhht, 't is ook een hulpmotor.... Niet verder vertellen ). Ik weet het, het is niet het mooiste; maar werkt wel goed (genoeg).
Prachtige fiets, helemaal niks mis mee. Die Sram ziet er ook strak uit, niet belangrijk maar past ook goed bij de fiets. Wat doet trouwens die Polar allemaal en ook die kabel bij de derraileurwieltje?
race: S-Works Tarmac \'06
mtb : Specialized Epic comp \'04
mtb : Specialized Epic comp \'04
Echt een vette bike man!
Was nooit echt een fan van Specialized, tot ik zondag een testritje kon maken op de Tamac. In 1 woord superb.
De echte schoonheid van deze fiets komt niet over op een foto, maar in het echie
Die Roval ster-gedrochten die in de testfiets zaten zien er niet uit, maar je vliegt er wel de weg mee over.
Was nooit echt een fan van Specialized, tot ik zondag een testritje kon maken op de Tamac. In 1 woord superb.
De echte schoonheid van deze fiets komt niet over op een foto, maar in het echie
Die Roval ster-gedrochten die in de testfiets zaten zien er niet uit, maar je vliegt er wel de weg mee over.