Pinarello
-
- Forum-lid
Frame is te kort.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
-
- Forum-lid
Hé Il Falco! Hoezo te kort, wat zijn de maten dan en is ie al verkocht? Ik zoek een 60 cm, 57.5 bovenbuis.
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...
-
- Forum-lid
Nee is nog niet verkocht heb wel een serieuse kandidaat maar het is natuurlijk geen pakje boter wat je koopt. Wat de maat betreft ik zit graag gestrekt en deze is een 56 c/c bovenbuis terwijl de hoogte van het frame goed is, een langere stuurpen van 130 of 140 zie ik niet zitten, vandaar. Als je graag "kort" zit is dit een prima frame. Ik weet niet wat de volgende wordt eerst maar eens deze verkopen denk ik zo!
Indien interesse even mailen.
Indien interesse even mailen.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
help; ik heb water in mijn paris carbon FP....
gisteren fiets in m'n handen om spetters van zondag eraf te poetsen, blijkt dat er redelijke hoeveelheid water in frame zit....heeft iemand hier ervaring mee..?? Kan naar mijn mening alleen langs kabelgaatje aan onderzijde zitbuis zijn binnengekomen (ik neem aan 'poetswater', lijkt me geen regenwater)
Hoewel ik "Italo" in hard en nieren blijf, heb ik nu (april gekregen, na slechts 1100 km) toch al redelijk wat irritaties gehad; zakkende carbon zadelpen, 'doordraaiend' schroefje bidonhouder (inmiddels verloren) en nu weer water in frame...
Wat doet water met carbon van binnenuit en hoe krijg ik het eruit..??
gisteren fiets in m'n handen om spetters van zondag eraf te poetsen, blijkt dat er redelijke hoeveelheid water in frame zit....heeft iemand hier ervaring mee..?? Kan naar mijn mening alleen langs kabelgaatje aan onderzijde zitbuis zijn binnengekomen (ik neem aan 'poetswater', lijkt me geen regenwater)
Hoewel ik "Italo" in hard en nieren blijf, heb ik nu (april gekregen, na slechts 1100 km) toch al redelijk wat irritaties gehad; zakkende carbon zadelpen, 'doordraaiend' schroefje bidonhouder (inmiddels verloren) en nu weer water in frame...
Wat doet water met carbon van binnenuit en hoe krijg ik het eruit..??
- daniel1975
- Forum-lid HC
Water kan er door dat gaatje in spetteren, maar het loopt er ook door naar buiten. Verder krijg je water in je frame door bijv. condensvorming. Is niet iets typisch voor Pina.
Zakkende zadelpen is probleem bij carbon zadelpennen. Heeft ook niks met je fiets te maken. Probeer de carbonmontagepasta van Tacx eens. Heeft een fixerende werking en zorgt er tevens voor dat de carbon niet verkleeft met je frame. Ik heb het sinds kort ook na problemen met een zakkende Record-zadelpen en werkt perfect!!
Dolgedraaide schroefjes zijn vaak een gevolg van te hard aandraaien....
Zakkende zadelpen is probleem bij carbon zadelpennen. Heeft ook niks met je fiets te maken. Probeer de carbonmontagepasta van Tacx eens. Heeft een fixerende werking en zorgt er tevens voor dat de carbon niet verkleeft met je frame. Ik heb het sinds kort ook na problemen met een zakkende Record-zadelpen en werkt perfect!!
Less is bore
Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 30 Mei 2006
Water kan er door dat gaatje in spetteren, maar het loopt er ook door naar buiten. Verder krijg je water in je frame door bijv. condensvorming. Is niet iets typisch voor Pina.
water betreft zeker geen condens...! Bij schudden frame kolkt geheel...betreft zeker goed half glas water. Ik heb mss fiets 5 keer goed gepoetst met sopje en 1 uur in regen gefietst. Met deze hoeveelheid kan ik frame over 1 jaar niet meer tillen en vriezen de buizen kapot in de winter
Water kan zeker niet langs gaatje naar buiten aangezien gaatje op 10 cm boven bracket zit (op zitbuis) en hiervoor frame langdurig en schuddend op z'n kop gehouden moet worden!
bij de weg; thanks for advice regarding zadelpen
en schroefje was zekerrrrr niet te hard aangedraaid...zelfde als 3 andere op frame
irritatie betreft cumulatie bij nieuwe fiets, na kort hiervoor geconfronteerd te zijn met gescheurde Dogma van paar maanden oud....
water betreft zeker geen condens...! Bij schudden frame kolkt geheel...betreft zeker goed half glas water. Ik heb mss fiets 5 keer goed gepoetst met sopje en 1 uur in regen gefietst. Met deze hoeveelheid kan ik frame over 1 jaar niet meer tillen en vriezen de buizen kapot in de winter
Water kan zeker niet langs gaatje naar buiten aangezien gaatje op 10 cm boven bracket zit (op zitbuis) en hiervoor frame langdurig en schuddend op z'n kop gehouden moet worden!
bij de weg; thanks for advice regarding zadelpen
en schroefje was zekerrrrr niet te hard aangedraaid...zelfde als 3 andere op frame
irritatie betreft cumulatie bij nieuwe fiets, na kort hiervoor geconfronteerd te zijn met gescheurde Dogma van paar maanden oud....
Water in je frame is zeker niks ongewoons of iets typisch van pinarello hoor. Komt heel vaak voor. Ik heb dan ook van meerdere mensen gehoord dat ze een klein gaatje onder in hun frame bij het bracket hebben geboord om het water er uit te laten lopen. Voor het frame zelf kan het water niet veel kwaad. Maar voor de bracketas kan op het op den duur niet goed zijn.
Je kan het water er uit laten lopen door het schroefje van je kabelgeleider die onder het bracket zit er uit te draaien. Het water zal er dan vanzelf uit druppelen.
Je kan het water er uit laten lopen door het schroefje van je kabelgeleider die onder het bracket zit er uit te draaien. Het water zal er dan vanzelf uit druppelen.
-
- Forum-lid
Zadelpen eruit en frame op de kop houden dan loopt het water er toch gewoon uit!
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die