Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Bianchi

bigm
Forum-lid
Berichten: 2707
Lid geworden op: 28 okt 2005 00:17

bigm 02 okt 2006 02:48

Quoten: Origineel geplaatst door Hagalicious op 02 Oktober 2006

ik heb schouderbreedte 47 dus dan zal een 44 goed zijn denk ik. Toch?!


nee ook 46
 vul anders dit even in https://www.wrenchscience.com/Login.aspx?styleCode=R wel even registreren en dan fitsystem
 

hagalicious
Forum-lid
Berichten: 205
Lid geworden op: 07 jun 2006 21:58

hagalicious 05 okt 2006 10:50

ik heb idd volgens de test een 46 nodig. Ik heb alleen toch een 44 laten monteren. Ritchey wcs gaat nie groter trouwens.
Toch bedankt!

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 05 okt 2006 11:46

Ritchey meet midden-midden, dus 44 cm is als je aan de buitenkant meet 46 cm.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

hagalicious
Forum-lid
Berichten: 205
Lid geworden op: 07 jun 2006 21:58

hagalicious 05 okt 2006 11:48

ok thnx!
 

hagalicious
Forum-lid
Berichten: 205
Lid geworden op: 07 jun 2006 21:58

hagalicious 05 okt 2006 19:05

hey bianchirijders valt er niks nieuws te melden?
Tis zo stil hier, BAH

hagalicious
Forum-lid
Berichten: 205
Lid geworden op: 07 jun 2006 21:58

hagalicious 05 okt 2006 22:10

ik hoop er eigelijk een mooie kledinglijn aan te treffen die passend is bij mij pas aangeschafte en nog te ontvangen 928 lugged carbon. Ik vind het namelijk vrij lastig om kleding te kopen die bij de celestekleur past.

hagalicious
Forum-lid
Berichten: 205
Lid geworden op: 07 jun 2006 21:58

hagalicious 06 okt 2006 10:56

ik vind het niks eigelijk. Mijn mening is ook dat bianchi moet stoppen met shimano op zijn fietsen te leveren. Als je winkels afspeurd lijkt het wel of shimano op italiaanse fietsen de overhand krijgt. Maarja er schijnt toch markt voor te zijn anders zouden ze er wel mee gestopt zijn na 1 of enkele jaren proberen.
Bulls, canyon, koga, cannondale, giant etc afmonteren met shimano
Bianchi, pinarello, derosa, gios etc afmonteren met campa
SRAM is ook uit de usa dus ondanks dat het misschien super materiaal is zou ik het nooit op een italiaan doen.
Maar ieder zijn mening

fdegrove
Forum-lid
Berichten: 2991
Lid geworden op: 09 mar 2005 23:33

fdegrove 06 okt 2006 15:29

Quoten: Origineel geplaatst door Hagalicious op 06 Oktober 2006


ik vind het niks eigelijk. Mijn mening is ook dat bianchi moet stoppen met shimano op zijn fietsen te leveren. Als je winkels afspeurd lijkt het wel of shimano op italiaanse fietsen de overhand krijgt. Maarja er schijnt toch markt voor te zijn anders zouden ze er wel mee gestopt zijn na 1 of enkele jaren proberen.
Bulls, canyon, koga, cannondale, giant etc afmonteren met shimano
Bianchi, pinarello, derosa, gios etc afmonteren met campa
SRAM is ook uit de usa dus ondanks dat het misschien super materiaal is zou ik het nooit op een italiaan doen.
Maar ieder zijn mening


Hoi,
Ook Kuota dealers bieden opgebouwde fietsen met Sram aan naast Shimano en Campa. In het begin was het al Shimano wat de klok sloeg, wou je Campa dan was dat maar aan de verdeler om die zo op te bouwen.
Bij Bianchi was het enkel jaren terug toch ook net zo, niet? Nu zie je meer en meer Campa als standaard alternatief, wellicht omdat het prijsverschil grotendeels is komen te vervallen.
Wat mij persoonlijk betreft, ook ik ben een voorstander van italiaanse spullen op een italiaans frame. Zoniet vloekt het esthetisch, vind ik.
Een Scott of een Cannondale, om maar iets te zeggen met een Sram kan best.
Ciao,
Snobisme is een dure hobby...

hagalicious
Forum-lid
Berichten: 205
Lid geworden op: 07 jun 2006 21:58

hagalicious 06 okt 2006 21:19

even tussendoor, ik moet nog een keuze maken voor mijn bidonhouders.
Fiets is een bianchi 928 lugged carbon (zwart carbon met celeste letters en accenten)
Ik denk aan de tacx tao of elite patao....
Wat vinden jullie de mooiste houder voor die fiets en/of hebben jullie andere alternatieven?
Groeten hagalicious

Plaats reactie