Andere sporten gedaan vandaag?
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
sport is een groot woord, maar ik loop met m'n dochtertjes de Avond vierdaagse mee.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Gisteren met mijn ploeg een mooi baantje geroeid. De meeste jongens zitten ook geregeld op de fiets.
[quote="Olaf"]Gisteren met mijn ploeg een mooi baantje geroeid. De meeste jongens zitten ook geregeld op de fiets.[/quote]
Aaahhh de Laak
Heb ik ook 5 jaar jeugd geroeid
Club acht ?
Aaahhh de Laak
Club acht ?
Een poging gedaan om 1 km te zwemmen. Van echt zwemmen kwam alleen niet veel, het was zo druk dat je zo ongeveer over de hoofden kon lopen.
Maarja, dat had ik vantevoren eigenlijk ook wel kunnen bedenken...
Maarja, dat had ik vantevoren eigenlijk ook wel kunnen bedenken...
http://www.sjaspatat.net" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
uurtje duurlopen 10km/h hf <140
je fietst wat...
[quote="Bever"]
Aaahhh de Laak
Club acht ?[/quote]
'Veteranen A-acht" dus iedereen is tussen de 27 en 35 ongeveer. 5 jaar jeugdgeroeid? Lang geleden?
Aaahhh de Laak
Club acht ?[/quote]
'Veteranen A-acht" dus iedereen is tussen de 27 en 35 ongeveer. 5 jaar jeugdgeroeid? Lang geleden?
[quote="Olaf"][quote="Bever"]
Aaahhh de Laak
Club acht ?[/quote]
'Veteranen A-acht" dus iedereen is tussen de 27 en 35 ongeveer. 5 jaar jeugdgeroeid? Lang geleden?[/quote]
van 91 tot 97 denk ik. Toen gaan studeren en in de eerstejaars lichte acht terecht gekomen. Toen gebleseerd geraakt en daarna de 72 kilo nooit meer benaderd
Aaahhh de Laak
Club acht ?[/quote]
'Veteranen A-acht" dus iedereen is tussen de 27 en 35 ongeveer. 5 jaar jeugdgeroeid? Lang geleden?[/quote]
van 91 tot 97 denk ik. Toen gaan studeren en in de eerstejaars lichte acht terecht gekomen. Toen gebleseerd geraakt en daarna de 72 kilo nooit meer benaderd
Vandaag naast het fietsen nog een skeeler wedstrijd in leimuiden, morgen krachttraining en droogtraining. Donderdag mijn nieuwe fiets ophalen en dus weer fietsen en droogtraining. Vrijdag sprongtraining en kracht, zaterdag duin training.. en dat is het voorlopig
Specialized Venge pro, S-works Allez, Sensa Lombardia, Trek Superfly Elite