Misschien het hele topic nog niet doorgelezen? En andere topics. Ik moet zeggen dat ik er wel iets bij voor kan stellen.vermeulen schreef:Lekker is dat, iemand vraagt om advies bij blessures/ongemakken tijdens het sporten, en wordt meteen met allerlei psychische stoornissen gediagnosticeerd.
Hardlooptraining
nee, ik heb inderdaad niet het 40 pagina tellende hardlooptopic gelezen alvorens te constateren dat het vaststellen van een psychisch probleem niet via een forum dient te geschieden.Jans schreef:Misschien het hele topic nog niet doorgelezen? En andere topics. Ik moet zeggen dat ik er wel iets bij voor kan stellen.vermeulen schreef:Lekker is dat, iemand vraagt om advies bij blessures/ongemakken tijdens het sporten, en wordt meteen met allerlei psychische stoornissen gediagnosticeerd.
Zelfs als het een stoornis is (waar niemand hier iets over te zeggen zou moeten hebben), heeft het geen enkel nut om daar zo over te gaan roeptoeteren, want dat heeft een grotere kans om averechts te werken dan om de persoon in kwestie "tot inkeer te laten komen" (wat het beoogde doel wel zal zijn).
Ik diagnosticeer juist niks, vandaar dat ik een aantal keren zeg dat wij van achter een scherm die conclusie niet kunnen trekken. Maar als je dit topic en anderen leest, dan zie ik toch wel zorgwekkend gedrag en dan kan je wel wegkijken en misschien nog een keer een opmerking maken dat haar man niet moet zeuren als ze wil trainen. Maar dat vind ik dan wel weer erg gemakkelijk. Een online community is ook een community waarin je elkaar op gedrag kan aanspreken en wat Sweety er dan mee doet en of ze er wat mee doet, maar ik vind wel dat je een vinger op een zere plek moet durven leggen.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
- Sweety2008
- Forum-lid
Bij mooi weer fiets ik van maandag tot en met vrijdag en dan ga ik niet hardlopen. Is het weer slecht ga ik 3x per week hardlopen. Dus zoveel is het niet.ottorongo schreef:@Sweety
Mag ik vragen hoe dikwijls je gaat fietsen en hoe vaak ga je hardlopen - per week ?
Ghost Nivolet 6LC
En je wandelt met je man heel veel in het weekend staat in je openings vraag.Sweety2008 schreef:Bij mooi weer fiets ik van maandag tot en met vrijdag en dan ga ik niet hardlopen. Is het weer slecht ga ik 3x per week hardlopen. Dus zoveel is het niet.ottorongo schreef:@Sweety
Mag ik vragen hoe dikwijls je gaat fietsen en hoe vaak ga je hardlopen - per week ?
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
En je zit bij een hardloopgroepje dat maar één keer per week samen komt??Sweety2008 schreef:Bij mooi weer fiets ik van maandag tot en met vrijdag en dan ga ik niet hardlopen. Is het weer slecht ga ik 3x per week hardlopen. Dus zoveel is het niet.ottorongo schreef:@Sweety
Je bent dus niet kompleet in je antwoord. Het kan dus ook zo maar dat je wel alle dagen bezig bent, of fietsen, of lopen. Of is dat een verkeerde aanname?
Ik ken wel meer mensen die zo goed als dagelijks sporten. Ik lees ook echt wel de dingen die Sweety schrijft over hoe ze er mee omgaat...maar ik ben geen psychiater...ik kan wel van alles denken maar ik ga niet reageren op iets dat ik niet zeker weet.
Misschien wordt het duidelijker als Sweety verteld waarom haar man het niet fijn vindt als ze sport, maar tegelijkertijd vind ik het dan zo onderhand ook een steeds vreemder topic worden.
Ik kijk niet weg, ik reageer op wat er gezegd wordt en niet op wat er niet gezegd wordt want daar kan ik niks mee.Karl66 schreef:Ik diagnosticeer juist niks, vandaar dat ik een aantal keren zeg dat wij van achter een scherm die conclusie niet kunnen trekken. Maar als je dit topic en anderen leest, dan zie ik toch wel zorgwekkend gedrag en dan kan je wel wegkijken en misschien nog een keer een opmerking maken dat haar man niet moet zeuren als ze wil trainen.
Misschien wordt het duidelijker als Sweety verteld waarom haar man het niet fijn vindt als ze sport, maar tegelijkertijd vind ik het dan zo onderhand ook een steeds vreemder topic worden.
Veni. Vidi. Fietsie.
- Tracing_NL
- Forum-lid
Geweldig,
Dit topic leest als een boek, en kijkt als een slecht tv programma waar je toch iedere keer op inschakeld. het begint als een normale vraag, of en hoe, je hardlopen kan combineren met fietsen. Vervolgens vliegt de discussie regelmatig uit de bocht omdat TS redelijk eigenwijs is en het antwoord wat binnen drie posts gegeven wordt voor kennisgeving aanneemt. Dan komen diverse onderwerpen aan bod, van afvallen tot relatieproblemen, tot brandend maagzuur en nu ook nog sportverslaving. TS spreekt zichzelf om de drie posts tegen en vind het dan vreemd dat mensen ietwat geprikkeld reageren. Ik stel voor om de moderators te vragen het topic te verhuizen naar "Fietscafé".
Dit topic leest als een boek, en kijkt als een slecht tv programma waar je toch iedere keer op inschakeld. het begint als een normale vraag, of en hoe, je hardlopen kan combineren met fietsen. Vervolgens vliegt de discussie regelmatig uit de bocht omdat TS redelijk eigenwijs is en het antwoord wat binnen drie posts gegeven wordt voor kennisgeving aanneemt. Dan komen diverse onderwerpen aan bod, van afvallen tot relatieproblemen, tot brandend maagzuur en nu ook nog sportverslaving. TS spreekt zichzelf om de drie posts tegen en vind het dan vreemd dat mensen ietwat geprikkeld reageren. Ik stel voor om de moderators te vragen het topic te verhuizen naar "Fietscafé".
Ouder worden is verplicht, volwassen worden is een keuze.
- vrderuiter
- Forum-lid
Dank voor je samenvatting, ik ga me ook eens aan dit topic wagen. Heerlijk!
Hier had net zo goed niets kunnen staan...
- Sweety2008
- Forum-lid
En, heb je het topic al helemaal doorgelezen?vrderuiter schreef:Dank voor je samenvatting, ik ga me ook eens aan dit topic wagen. Heerlijk!
Ghost Nivolet 6LC
Helemaal doorlezen is niet nodig. Net als met Goeie Tijden en Slechte TIjden: met 2 afleveringen zit je er helemaal in
- Sweety2008
- Forum-lid
Wat een humor.
Ghost Nivolet 6LC