Deze reactie, van Pino, is niet anders dan die over fietsers. Jammer. Wij hebben geen camper, dus dat is niet de reden dat ik reageer.
Actuele situatie frankrijk
- Enzzo
- Forum-lid HC
Prachtige beelden van de omgeving trouwens!! Zou bijna jaloers worden
Zwaai maar eens een keer naar de helicopters Jans
Zwaai maar eens een keer naar de helicopters Jans
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Viel toch wel allemaal mee?daniel1975 schreef: ↑07 jul 2021 10:04Tsja, dat is natuurlijk ook totaal onverwacht. Niemand had dat aan kunnen zien komen....
Mis ik nou wat posts hier? Verder prima hoor. Want het ging een beetje richting corona topic. Maar als de mods dat even laten weten, dan weten mensen ook een beetje wat wel en niet kan.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Het moderatiebeleid lijkt te bestaan uit of helemaal niks doen terwijl dat hard nodig is (een topic over een zekere mw Moonen is een goed voorbeeld daarvan) of anonieme en ogenschijnlijk willekeurige censuur. Jammer hoor, want het forum wordt er daardoor niet leuker op.
Mss kunnen de moderatoren eens een kijkje nemen bij de MTB buren, waar vaak niet, maar soms wel stevig wordt ingegrepen, maar altijd transparant?
Mss kunnen de moderatoren eens een kijkje nemen bij de MTB buren, waar vaak niet, maar soms wel stevig wordt ingegrepen, maar altijd transparant?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb het huidige coronabeleid 'kutbeleid' genoemd.
Ondanks dat dat zonder enige twijfel zo is schijnt dat niet te mogen.
Het Moonen topic is inderdaad het beste voorbeeld hoe een belachelijke discussie door mag blijven sudderen.
Ondanks dat dat zonder enige twijfel zo is schijnt dat niet te mogen.
Het Moonen topic is inderdaad het beste voorbeeld hoe een belachelijke discussie door mag blijven sudderen.
Less is bore
Heb een paar dagen in het Moonen topic meegelezen, en me verbaasd dat er niet ingegrepen werd. Uiteindelijk om zelfbescherming maar besloten om daar weg te blijven zodat ik me niet continu loop te ergeren.
Voor Frankrijk hoop ik toch echt dat de situatie in .NL weer gaat verbeteren gedurende de zomer, want ik ga eind augustus richting Alpe d'Huez. Die reis (en nog een andere reis in het najaar) is me vorig jaar al door de neus geboord door iedereen die zo nodig de regels aan de laars moest lappen, en hoop echt dat ie dit jaar wel doorgaat. Ik ben ondertussen volledig gevaccineerd en m'n vrouw over 2 weken, dus dat zou geen issue mogen zijn. Nu maar hopen dat het niet de klauwen uit gaat lopen, maar resultaten uit het verleden bieden weinig hoop in deze...
Voor Frankrijk hoop ik toch echt dat de situatie in .NL weer gaat verbeteren gedurende de zomer, want ik ga eind augustus richting Alpe d'Huez. Die reis (en nog een andere reis in het najaar) is me vorig jaar al door de neus geboord door iedereen die zo nodig de regels aan de laars moest lappen, en hoop echt dat ie dit jaar wel doorgaat. Ik ben ondertussen volledig gevaccineerd en m'n vrouw over 2 weken, dus dat zou geen issue mogen zijn. Nu maar hopen dat het niet de klauwen uit gaat lopen, maar resultaten uit het verleden bieden weinig hoop in deze...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als alle landen zich aan de EU afspraken houden (2 prikken en/of negatiev PCR) zou het geen probleem moeten zijn.
https://europa.eu/youreurope/citizens/t ... shortcut-0
https://europa.eu/youreurope/citizens/t ... shortcut-0
Less is bore
Zullen we maar zeggen.
M'n laatste vakantie stamt van zomer 2019, waar we voorheen 2 to 3 keer per jaar wel 1 of 2 weken weken weg waren. Heeft ook te maken met privé dingen waardoor vlak voor de corona een vakantie gecanceld moest worden, en vorig jaar juli/augustus ook niet mogelijk was. Waren toen van plan om begin oktober 2020 te gaan, mja... Toen krijgen we de volgende piek en ging weer alles op slot.
Heeft ook wel wat goeds gebracht uiteindelijk want door de corona heb ik m'n liefde voor het wielrennen weer terug gevonden, en heb ik afgelopen winter (voor mijn doen) als een malle getraind op de indoor trainer, waardoor ik nu beter fiets dan ooit. Elk nadeel heb z'n voordeel zullen we maar zeggen.
M'n laatste vakantie stamt van zomer 2019, waar we voorheen 2 to 3 keer per jaar wel 1 of 2 weken weken weg waren. Heeft ook te maken met privé dingen waardoor vlak voor de corona een vakantie gecanceld moest worden, en vorig jaar juli/augustus ook niet mogelijk was. Waren toen van plan om begin oktober 2020 te gaan, mja... Toen krijgen we de volgende piek en ging weer alles op slot.
Heeft ook wel wat goeds gebracht uiteindelijk want door de corona heb ik m'n liefde voor het wielrennen weer terug gevonden, en heb ik afgelopen winter (voor mijn doen) als een malle getraind op de indoor trainer, waardoor ik nu beter fiets dan ooit. Elk nadeel heb z'n voordeel zullen we maar zeggen.