Cannondale
Hallo Joren,
Rijd de rest van de ploeg ook op deze nieuwe synapse, of ook nog op de supersix.
Ik vind de kleurstelling geweldig. Jammer dat deze niet voor de consument te koop is.
Gaan jullie als ploeg de voorjaars klassiekers in België met de synapse fietsen, net zoals vorig jaar de ploeg van Sagan dat deed ?
Ik hoor graag jouw ervaringen met de fiets wat betreft de wedstrijden.
En natuurlijk succes in Kuurne.
Rijd de rest van de ploeg ook op deze nieuwe synapse, of ook nog op de supersix.
Ik vind de kleurstelling geweldig. Jammer dat deze niet voor de consument te koop is.
Gaan jullie als ploeg de voorjaars klassiekers in België met de synapse fietsen, net zoals vorig jaar de ploeg van Sagan dat deed ?
Ik hoor graag jouw ervaringen met de fiets wat betreft de wedstrijden.
En natuurlijk succes in Kuurne.
Vroeg me nog af wat je beweegredenen waren om voor de hi mod versie te ipv de gewone ultegra versie.wimm schreef:Ben benieuwd lowermate wat je gaat doen. Ik hoop voor je dat de levertijden korter zijn
Ik ben voor de grijs-witte gegaan, omdat nu al een zwart-witte synapse heb.
Wanneer ik de fiets heb, zal ik nog wel een foto posten.
Ik lees trouwens steeds dat de mavic ksyrium equipe niet zo goed zijn, maar valt dat niet mee denk je of heb je er andere wielen bij besteld ?
Cannondale Synapse Ultegra
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Dus op de andere fiets was het met een andere vermogensmeter. Die Quarq meet de kracht nog voordat het frame er praktisch iets mee te maken heeft. Je gaat echt niet 100 Watt meer piek vermogen leveren door te wisselen van frame.joren schreef:Op mijn supersix haalde ik nooit meer dan 1350 watt .
vorige week in Spanje met de supersix ook niet .
Vandaag in een sprintje met de synapse 1450 watt aangetikt .
De quarq die eropzit is nieuw en goed gekalibreerd .
Dus ligt het aan mijn gevoel aan de fiets .
Ik zit en voel er mij ook een stuk beter op dan op mijn supersix.
Zal kijken hoe het verder loopt de komende week .
lowermate schreef:
Vroeg me nog af wat je beweegredenen waren om voor de hi mod versie te ipv de gewone ultegra versie.
Ik lees trouwens steeds dat de mavic ksyrium equipe niet zo goed zijn, maar valt dat niet mee denk je of heb je er andere wielen bij besteld ?
Ik heb de Hi-Mod gekozen voor de kleur. Vond de kleuren van de gewone ultegra versie niet mooi.
Heb zelf nog een set handgespaakte wielen.
Maar ga ook gewoon de equipe's gebruiken.
Vroeg me nog af wat je beweegredenen waren om voor de hi mod versie te ipv de gewone ultegra versie.
Ik heb de Hi-Mod gekozen voor de kleur. Vond de kleuren van de gewone ultegra versie niet mooi.
Heb zelf nog een set handgespaakte wielen.
Maar ga ook gewoon de equipe's gebruiken.
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Mooi hoor Dicky!
De afmontage van fred vind ik net wat mooier maar deze ziet er ook erruggg goed uit!
De afmontage van fred vind ik net wat mooier maar deze ziet er ook erruggg goed uit!
-
- Forum-lid
Dat zijn 38mm hoge full-carbon clinchers van Kuiper Keeto.
-
- Forum-lid
Heren vraagje,
Ik ga een Hi Mod BBQ Synapse 2014 frame opbouwen.
Wat is jullie advies: een Ultegra DI2 6870 of Dura Ace 9000?
Dit is bijna even duur dus gaat om gemak, kwaliteit, gewicht, etc.
Was is jullie advies?
Ik ga een Hi Mod BBQ Synapse 2014 frame opbouwen.
Wat is jullie advies: een Ultegra DI2 6870 of Dura Ace 9000?
Dit is bijna even duur dus gaat om gemak, kwaliteit, gewicht, etc.
Was is jullie advies?
Laatst gewijzigd door soekieakker op 21 feb 2014 21:36, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Als ik dit frame had gekocht zou ik er 9000 opzetten. Dat is vooral om het gewicht. Als ik op de HI-MOD tour zou gaan, ging ik "all the way". Daarnaast vind ik 9000 veel mooier eruitzien (voor zover Shimi in mijn ogen mooi kan zijn). Dit gezegd hebbende; ik voel me persoonlijk totaal niet aangetrokken tot de elektronische groepen, hoe dat bij jou zit weet ik natuurlijk niet.
Post je wel een foto zodra de fiets af is?
Post je wel een foto zodra de fiets af is?