Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Canyon

jsprbcn
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar jsprbcn 29 apr 2013 20:15

JWi schreef:@ jsprbcn
ja deze mail heb ik ook gehad, maar je krijgt ook nog een brief met verdere uitleg, lever datum en iets over compensatie.
Deze brief is vrijdag verstuurd uit Duitsland.
Maar aangezien de PTT tegenwoordig te beroerd is om op maandag te bezorgen en het morgen koningsdag is, verwacht ik het pas woensdag.
Ah ok, ik woon in Spanje dus dat zal dan nog wel later worden. Iets over compensatie staat mij wel aan... we zullen wel zien dan :roll:

JWi
Forum-lid

Gebruikersavatar JWi 01 mei 2013 15:48

jippie de vlag uit !!!!!!!!!!!!
Canyon gaat volgende week de red groep uit leveren.

nog een week wachten en ....................
:-)
De trotse eigenaar van een Canyon CF SLX 9.0 SL

Gilly
Forum-lid

Gilly 02 mei 2013 23:32

JWi, kun je die brief wat je hebt gekregen eens inscannen? Ik heb ook een SLX met SRAM...... Maar nog steeds geen brief waar je het over had.

En wat is de compensatie?

jsprbcn
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar jsprbcn 03 mei 2013 08:24

Ik heb gisteren ook de brief gekregen van Canyon, en mijn SLX heeft enkel 1 week vertraging :D
Ik heb liever de fiets, dan compensatie en een paar weken langer wachten met het goede weer hier.

Afbeelding

bert01
Forum-lid

bert01 03 mei 2013 10:24

Gilly schreef:JWi, kun je die brief wat je hebt gekregen eens inscannen? Ik heb ook een SLX met SRAM...... Maar nog steeds geen brief waar je het over had.

Hier ook geen brief gehad, geplande levering stond op week 19 (komende week dus)
Wanneer hebben jullie de fiets besteld?

jsprbcn
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar jsprbcn 03 mei 2013 10:36

bert01 schreef:
Gilly schreef:JWi, kun je die brief wat je hebt gekregen eens inscannen? Ik heb ook een SLX met SRAM...... Maar nog steeds geen brief waar je het over had.

Hier ook geen brief gehad, geplande levering stond op week 19 (komende week dus)
Wanneer hebben jullie de fiets besteld?
1 maart (vanuit Spanje, met leverdatum op de site week 19)

JWi
Forum-lid

Gebruikersavatar JWi 03 mei 2013 11:14

@ Gilly en Bert01
ik heb de brief nog niet, maar bij Canyon Nederland hebben ze mij vertelt dat er een brief verstuurd is vanuit duitsland.
Deze heb ik nog niet binnen.
toen heb ik ze opnieuw gebeld en toen is verteld dat in week 19 de fietsen met Sram worden opgebouwd en dat deze eind week 19 begin week 20 worden geleverd.
ik hou hoop

@ bert01
ik heb de fiets 8 januari besteld

Gilly
Forum-lid

Gilly 03 mei 2013 13:13

Ja ik heb hem ook in januari besteld, toen was het idd week 11. Toen week 14, vervolgens week 15(met een brief en een notitieboekje van canyon als compensatie). Toen het week 15 was niks meer gehoord van Canyon zelf, moest nota bene zelf erachteraangaan! Via Facebook werd mij gezegd dat de leverdatum was uitgesteld naar week 19 en dat Canyon Nederland met mij contact zou opnemen. Dit is inmiddels 3 weken geleden, en heb nog steeds niets van Canyon gehoord..... Fijne zaak dit. Ben echt beetje pissed off. Want heb nu alweer voor 1 maand tijd een fiets mogen huren, omdat ze me beloofd hadden dat ik bij de 1e levering zat en zodoende erop rekende dat ik de fiets in week 11 had. Nu ben ik door dat grapje 650 euro extra kwijt voor enkel het huren van de fiets waar ik nu op rij.... Als belofte moet ik immers bezig blijven.

Ben dus benieuwd wat mijn compensatie gaat zijn. Ze mogen me best een maand fietshuur terugbetalen, hadden ze de logistiek maar op orde moeten hebben en de mensen geen valse hoop in moeten praten!

Gilly
Forum-lid

Gilly 03 mei 2013 13:42

Alsof ze op dit forum meelezen, krijg ik net bericht.

Fiets is weer met 2 weken vertraagd...... Kalenderweek 21, nou dan is al bijna het halve jaar over. Fijn.

JWi
Forum-lid

Gebruikersavatar JWi 03 mei 2013 13:45

@ Gilly
ik heb na het bestellen direct te horen gekregen dat het week 18 zou worden.
Wel kreeg ik drie weken geleden het bericht dat het later zou komen. hoeveel was niet duidelijk.
Daar heb ik pas deze week duidelijkheid over gekregen van Canyon nederland.

Voor mij geld nu dat het maar 1 week later wordt. :P

RoeskeP
Forum-lid

RoeskeP 03 mei 2013 14:26

Gelden deze problemen alleen voor de SLX series, of ook voor de andere fietsen?

Ik overweeg namelijk om een Ultimate AL Force of een Aeroad Force te bestellen (Helaas leveren ze geen Ultimate CF met SRAM Force... Anders was de keuze heel makkelijk geworden), maar wil geen half jaar op mijn fiets moeten wachten.

Pim

JWi
Forum-lid

Gebruikersavatar JWi 03 mei 2013 15:11

@ RoeskeP
deze problemen zijn alleen met de SLX versie en zouden aanloop problemen zijn.
De frames worden allemaal gescand van de SLX serie en dat doen ze met 1 machine duuuuuus kan effe duren.
Hetzelfde zouden ze ook hebben met de speedmax CF.

De aeroad is afhankelijk van de groep leverbaar uit voorraad.
kijk ook ander even bij outlet, daar staan een paar leuke aanbiedingen.

Plaats reactie