Specialized
- boswielrenner
- Forum-lid
Komt jouw fiets bij Stappenbelt vandaan?
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- AlfaRomeoMito
- Forum-lid
Bij deze toon ik aan jullie mijn nieuwste carbonnen paard
Een 2015 Sworks Venge maat: 58cm (Ik ben zelf 1m93 groot en zit 82cm hoog met mijn zadel)
Stuurpen: Zipp sprint sl 140mm
Stuur: Zipp sl88, 42cm c-c
Zadel: Sworks Chicane 155mm
Groep: Sram red 22, maar ik gebruik wel de Sworks cranks
Een 2015 Sworks Venge maat: 58cm (Ik ben zelf 1m93 groot en zit 82cm hoog met mijn zadel)
Stuurpen: Zipp sprint sl 140mm
Stuur: Zipp sl88, 42cm c-c
Zadel: Sworks Chicane 155mm
Groep: Sram red 22, maar ik gebruik wel de Sworks cranks
- peterbolus1
- Forum-lid
Nice bike.. wat voor wielen komen dr in? Neem aan een hoog setje.
- AlfaRomeoMito
- Forum-lid
Trainingswielen worden Zipp60 wielen omwille van de bandjes en alu velgrand.peterbolus1 schreef:Nice bike.. wat voor wielen komen dr in? Neem aan een hoog setje.
Mijn zondags/koerwielen worden zipp404 met zwarte decals.
Moest iemand weten waar ik zwarte stickers vind voor Zipp60 wielen?
- AlfaRomeoMito
- Forum-lid
Bij deze zwarte is dit maar 1 kleur hoor!knukkel schreef:Nice, ben benieuwd naar het totaalplaatje!
Ik ben voor de 2015 modellen niet zo gecharmeerd van die 2 kleuren in de letters op de onderste framebuis, maar bij zo'n zwarte lijkt dat minder op te vallen.
Bij de rode zitten er 2 kleuren in de Sworks letters
-
- Forum-lid
Ik zou niet voor specialized lagers gaan maar voor c bear die van mij waren na 150 km kapot op een 2015 roubaix met shimano 105
Word bij mij nog opgelost want zijn apparte lagers moet zelf speciaal gereedschap aan te pas komen.
Wat de elite shop nog niet binnen had
Word bij mij nog opgelost want zijn apparte lagers moet zelf speciaal gereedschap aan te pas komen.
Wat de elite shop nog niet binnen had
Kijk voor de gein eens voor "zipp decals" op ebay.co.uk...AlfaRomeoMito schreef:Moest iemand weten waar ik zwarte stickers vind voor Zipp60 wielen?peterbolus1 schreef:Nice bike.. wat voor wielen komen dr in? Neem aan een hoog setje.
Do not CROSS the road!
Mijn ervaring met de Campa ultra torque cups is niet top. Deze hebben m.i. te weinig body om voldoen ver en daardoor kraakvrij in een frame te kunnen worden gemonteerd.boswielrenner schreef:Ik overweeg bij mijn Tarmac op ten duur ook over te gaan op Campa. De nieuwe Chorus lijkt me wel wat.
Ik wil absoluut geen geklooi of gekraak met de crank hebben dus ik zou denk ik gaan voor de over-torque BB30 crankset van Campa. Ik meen dat de C-bear cups ook goed zijn, dus ik sluit een ultra-torque crankset niet uit.
De Specialized Campa cups ken ik niet.
C-Bear is echt goed. Geen gedonder geen problemen altijd goede service, heb ik aan den lijve ondervonden.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
-
- Forum-lid HC
Klopt,
Al is er wel een verschil tussen een S-works (carbon shell) en een gewone tarmac (alu huls).
Bij de carbon versie werkt het systeem van Specialized i.c.m. de peperdure keramische lager van Specialized (270 Euro/setje) bij mijn fiets perfect.
C-bear is ook top al zul je voor ultratorque ook nog in een setje Campa cups met italiaanse draad moeten inversteren (tegen losdraaien).
Al is er wel een verschil tussen een S-works (carbon shell) en een gewone tarmac (alu huls).
Bij de carbon versie werkt het systeem van Specialized i.c.m. de peperdure keramische lager van Specialized (270 Euro/setje) bij mijn fiets perfect.
C-bear is ook top al zul je voor ultratorque ook nog in een setje Campa cups met italiaanse draad moeten inversteren (tegen losdraaien).
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Prachtig! Wat was je beweegreden om voor de Venge te kiezen? Wel ff wat goede plaatjes als hij af is hè!AlfaRomeoMito schreef:Bij deze toon ik aan jullie mijn nieuwste carbonnen paard
Een 2015 Sworks Venge