Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Schone dames!

dario
Forum-lid
Berichten: 3864
Lid geworden op: 03 mei 2005 11:30

dario 01 apr 2013 09:29

Ja, die dames opvoeren als levende decorstukken, om de boel op te leuken ("sois belle et tais-toi!") in kledij waarvoor het dezer dagen eigenlijk nog veel te koud is, getuigt natuurlijk wèl van een maximum aan respect... :roll:
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39690
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 01 apr 2013 09:37

Het gaat mij niet eens daarom. Maar om het feit dat dat pubertje telkens de aandacht pakt op een irritante manier. Doe mij dan maar iemand als Mooie Mario, die had wel flair en deed het allemaal net ff subtieler en leuker.

Vraag mij trouwens af hoe lang het peloton zijn gedrag tolereert, die vinden ook lang niet allemaal die maniertjes en idiote finishfeestjes even leuk schat ik zo in.
Less is bore

Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 01 apr 2013 10:27

daniel1975 schreef:Vraag mij trouwens af hoe lang het peloton zijn gedrag tolereert, die vinden ook lang niet allemaal die maniertjes en idiote finishfeestjes even leuk schat ik zo in.
Ach, er zijn ook meneertjes die een pistooltje of pijl-en-boogje afschieten bij de finish....

Nee laten ze maar allemaal gruize muisjes blijven, das veel leuker.

:D
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 01 apr 2013 10:32

daniel1975 schreef: Vraag mij trouwens af hoe lang het peloton zijn gedrag tolereert, die vinden ook lang niet allemaal die maniertjes en idiote finishfeestjes even leuk schat ik zo in.
Als ik Cancellara zo hoorde in 't interview met Sporza heeft hij er iig weinig moeite mee.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
53x11
Forum-lid HC
Berichten: 9150
Lid geworden op: 28 sep 2005 00:38

Gebruikersavatar 53x11 01 apr 2013 10:36

amclassic-fan schreef:
daniel1975 schreef: Vraag mij trouwens af hoe lang het peloton zijn gedrag tolereert, die vinden ook lang niet allemaal die maniertjes en idiote finishfeestjes even leuk schat ik zo in.
Als ik Cancellara zo hoorde in 't interview met Sporza heeft hij er iig weinig moeite mee.
Ik moest iig erg hard lachen om de billen-knijpende Sagan. Ik kan me zo voorstellen dat men in het peleton gewoon respect heeft voor de prestaties van de man. Dat hij er daarnaast een mooie show van wil maken kan ik alleen maar meer waarderen :-D

@Daniel: inderdaad, Cipo is veel respectvoller:
Afbeelding
;-)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

dario
Forum-lid
Berichten: 3864
Lid geworden op: 03 mei 2005 11:30

dario 01 apr 2013 11:20

daniel1975 schreef:Het gaat mij niet eens daarom. Maar om het feit dat dat pubertje telkens de aandacht pakt op een irritante manier. Doe mij dan maar iemand als Mooie Mario, die had wel flair en deed het allemaal net ff subtieler en leuker.

Vraag mij trouwens af hoe lang het peloton zijn gedrag tolereert, die vinden ook lang niet allemaal die maniertjes en idiote finishfeestjes even leuk schat ik zo in.
Mario, subtiel? :?

Ach, heb je nu echt zo'n last van een wheelie meer of minder? Iedereen viert zijn overwinning maar zoals hij zelf wil.
Veel irritanter vind ik die lui die per se met hun kroost op het podium willen, eerlijk gezegd...
En hiermee zal hij trouwens wel weer enige sympathie weten te wekken:
Afbeelding


Maar goed, we wijken af van de essentie van dit schone dames-topic: wij willen, eh, grieten zien!! ;)
Laatst gewijzigd door dario op 01 apr 2013 12:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16763
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 01 apr 2013 12:22

Tja, als je ziet wat een knijp in de bil van een dame in een werkomgeving tegenwoordig teweeg kan brengen (zie Ruud Lubbers), komt hij er goed vanaf.
Als de dame in kwestie aangifte en/of beklag bij de uci zou doen zou hiermee nog wel eens flink in de problemen kunnen komen.
Campagnolo Ultra Dork

dickygiovanni
Forum-lid
Berichten: 1791
Lid geworden op: 04 aug 2010 01:20

dickygiovanni 01 apr 2013 12:33

dario; +1. De "big kiss to my wife and family" vind ik ook vele malen irritanter als het jeugdig elan van zo`n menneke..

Swedish Chef
Forum-lid
Berichten: 1275
Lid geworden op: 05 apr 2012 20:16
Locatie: Enschede

Swedish Chef 01 apr 2013 12:41

De kans om de dames in de billen te knijpen werkt bij hem vast als doping. Misschien iets voor Lars Boom om het zo eens te bekijken...

dario
Forum-lid
Berichten: 3864
Lid geworden op: 03 mei 2005 11:30

dario 01 apr 2013 12:42

Ernie C. schreef:Tja, als je ziet wat een knijp in de bil van een dame in een werkomgeving tegenwoordig teweeg kan brengen (zie Ruud Lubbers), komt hij er goed vanaf.
Als de dame in kwestie aangifte en/of beklag bij de uci zou doen zou hiermee nog wel eens flink in de problemen kunnen komen.
Ach, ze kon hem ook gewoon een mep verkopen natuurlijk.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

jansen01
Forum-lid
Berichten: 1120
Lid geworden op: 16 sep 2011 19:13

jansen01 01 apr 2013 12:44

http://www.ad.nl/ad/nl/1059/Ronde-van-V ... apje.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Addict R1

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16763
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 01 apr 2013 13:06

dario schreef:
Ernie C. schreef:Tja, als je ziet wat een knijp in de bil van een dame in een werkomgeving tegenwoordig teweeg kan brengen (zie Ruud Lubbers), komt hij er goed vanaf.
Als de dame in kwestie aangifte en/of beklag bij de uci zou doen zou hiermee nog wel eens flink in de problemen kunnen komen.
Ach, ze kon hem ook gewoon een mep verkopen natuurlijk.
Dat zou helemaal prachtig zijn geweest.

Maar het zou voor veelrenners die Sagan vrezen in de komende wedstrijden (Waalse klassiekers) wel eens een uitkomst kunnen zijn om de dame in kwestie in het geniep een leuk geldbedrag te overhandigen om haar te doen bewegen aangifte te doen...

Een stuk efficiënter dan een epo kuurtje imho.
Campagnolo Ultra Dork

Plaats reactie