Heb jij ergens een geometrietabel gevonden?JoostG schreef:Ik weet het, en dat is al een tijdje zo. De verleiding is en blijft groot, maar ik ga me nu echt aan mijn plan houden. In november mag ik hem bestellen. Dan heb ik de R-022 2 jaar en dan is het echt tijd voor nieuwe fietsm0217585 schreef:De r-016 staat in sale geloof ik. Tis de moment.
Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
[/quote]Heb jij ergens een geometrietabel gevonden?[/quote]
Die is verdwenen. Tijdje terug was deze als afbeelding tussen de overige foto's te vinden maar recent kon ik hem ook niet vinden. Wat mij wel bijstaat is dat de geo bijna overeen kwam met de R-022 en mijn Cannondale Caad.
Die is verdwenen. Tijdje terug was deze als afbeelding tussen de overige foto's te vinden maar recent kon ik hem ook niet vinden. Wat mij wel bijstaat is dat de geo bijna overeen kwam met de R-022 en mijn Cannondale Caad.
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
You're kidding, en wat klote, zeg! Ik had juist verwacht dat het dievengilde zo'n fiets juist niet zouden stelen, aangezien het merkloos is en daardoor moeilijk te verkopen.m0217585 schreef:Goed om te weten dat de geometrie overeenkomt met de r002. Mijn r002 is vorig weekend gestolen.
Waar is het gebeurd?
insta #gravelgremmen
Hij is gestolen in Boulogne sur mer. Laatste dag van ons weekend. We stoppen eventjes in het naar huis komen voor wat boodschappen. 45 min in een winkel geweest. Teruggekomen aan de auto, fietsrek helemaal geforceerd, slot gebroken... Openbare parking met veel passage... Balen.
Geometrietabel toegestuurd gekregen van Chris.
Geometrietabel toegestuurd gekregen van Chris.
Ontzettend vervelend.
Heb snel naar de geo zitten kijken en die vergeleken met de R-022: de bovenbuis horizontaal gemeten is bij een maat 58, een 0,5cm langer bij de R-016. Balhoofdbuis is hetzelfde.
In mijn geval denk ik dat ik de R-016 ga rijden met een stuurpen van 10cm ipv 11cm.
Heb snel naar de geo zitten kijken en die vergeleken met de R-022: de bovenbuis horizontaal gemeten is bij een maat 58, een 0,5cm langer bij de R-016. Balhoofdbuis is hetzelfde.
In mijn geval denk ik dat ik de R-016 ga rijden met een stuurpen van 10cm ipv 11cm.
insta #gravelgremmen
-
- Forum-lid
Hallo
Ik ben opzoek naar een nieuw crossframe en kwam uit op het nieuwe AC108 V-BRAKE CYCLOCROSS FRAME 2015 van ICAN bikes. Heeft iemand ervaring met deze winkel? Zijn deze betrouwbaar en is de garantie inorde? Ik hoor het graag.
http://www.icanbikes.com/html/Cross_Country/255.html
Ik ben opzoek naar een nieuw crossframe en kwam uit op het nieuwe AC108 V-BRAKE CYCLOCROSS FRAME 2015 van ICAN bikes. Heeft iemand ervaring met deze winkel? Zijn deze betrouwbaar en is de garantie inorde? Ik hoor het graag.
http://www.icanbikes.com/html/Cross_Country/255.html
Wat stelt garantie voor wanneer je een frame koopt voor pak'em € 350,00 en terugsturen bedraagt € 200,00. Ik ken ICAN zelf niet, maar vaak gaat het over dezelfde frames gemaakt door 1 van de bekendere bouwers zoals Dengfu, Hongfu en Zhongwei. Die frames hebben zich bewezen. Ikzelf heb bijvoorbeeld een carbonvork van Dengfu op mijn crosser en die heeft al heel wat overleefd.
insta #gravelgremmen
ICAN bikes zegt mij niets, maar ik kan het mis hebben.
Iedereen kan een website (laten) bouwen waar de spetters vanaf springen, toch? De foto's op de website van het spaken van een carbonwiel lijkt mij nogal 'simpel' voorgesteld, maar is wel echt handwerk. De garantievoorwaarden lijken goed, men neemt zelf de retour kosten voor hun rekening als het hun fout zou zijn. Dat laatste lijkt mij vooraf overeen te komen om verrassingen te voorkomen.
Maar GOOGLE is your best friend.!
Iedereen kan een website (laten) bouwen waar de spetters vanaf springen, toch? De foto's op de website van het spaken van een carbonwiel lijkt mij nogal 'simpel' voorgesteld, maar is wel echt handwerk. De garantievoorwaarden lijken goed, men neemt zelf de retour kosten voor hun rekening als het hun fout zou zijn. Dat laatste lijkt mij vooraf overeen te komen om verrassingen te voorkomen.
Maar GOOGLE is your best friend.!
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Wauw, dit ziet er wel aanlokkelijk uit. Lekker aero stuurtje die goed trekt op VeloCer
Twijfel er zelf over om het te kopen, zelf al 5000km zonder enige problemen op chinese carbon clinchers aan het rondrijden maar gewoon geen fan van een carbon stuur (ongeacht het merk) maar het ziet er zo goed uit, meneer
http://www.aliexpress.com/item/2015-New ... .55.nPaVjm
Twijfel er zelf over om het te kopen, zelf al 5000km zonder enige problemen op chinese carbon clinchers aan het rondrijden maar gewoon geen fan van een carbon stuur (ongeacht het merk) maar het ziet er zo goed uit, meneer
http://www.aliexpress.com/item/2015-New ... .55.nPaVjm
MY23 ORBEA Orca M31e LTD - road
MY23 ORBEA Terra M31e TEAM 1x - gravel
MY23 ORBEA Terra M31e TEAM 1x - gravel
Probleem met die Chinese aero sturen is dat ze naar binnen draaien (in de bocht) waardoor je met de polsen tegen het stuur zit wanneer je in de beugel rijd en vooral wanneer je voluit wilt sprinten.
Ik verkies zelf ook een alu stuurtje.
Ik verkies zelf ook een alu stuurtje.