Het grote OAKLEY topic
Ik heb op internet nu de Nieuw-Zeelandse webshop Kiwivelo gevonden. (http://www.kiwivelo.co.nz/store/index.p ... uct_id=838) Nu vraag ik me af of mensen ervaring met die webshop hebben en zouden kunnen delen? Of als iemand met ervaring kan zien dat het een betrouwbare site is zou ik dat ook graag weten!
Mvg Fietspak
@Adne,
ik vind zelf de Icon colour niet zo mooi, maar bedankt voor het zoeken ik houd hem zeker in mijn achterhoofd!
Mvg Fietspak
@Adne,
ik vind zelf de Icon colour niet zo mooi, maar bedankt voor het zoeken ik houd hem zeker in mijn achterhoofd!
-
- Forum-lid
@fietspak: Dat scheelt! Vind `m eigenlijk wel onwijs mooi. Dan kan ik er voor gaan.
@ Adne: Ook namens mij bedankt. Kende de site niet, maar nu kan ik m`n Frans weer `ns oefenen!! (ooit `n blauwe maandag Frans gestudeerd ). Inmiddels een mailtje naar de verkoper gestuurd en gevraagd of `ie ook aan buitenlanders (Nederlanders) verkoopt.
Ben benieuwd!!
Gr.
Giroditaliafan
@ Adne: Ook namens mij bedankt. Kende de site niet, maar nu kan ik m`n Frans weer `ns oefenen!! (ooit `n blauwe maandag Frans gestudeerd ). Inmiddels een mailtje naar de verkoper gestuurd en gevraagd of `ie ook aan buitenlanders (Nederlanders) verkoopt.
Ben benieuwd!!
Gr.
Giroditaliafan
-
- Forum-lid
Transactie vanavond afgerond: Of er is nu iemand in Frankrijk die heel hard lacht om een domme Hollander die hij zojuist een poot heeft uitgedraaid......
Of ik heb zojuist een onwijs mooi brilletje gekocht met die Oakley Radar Team light blue......
Ik hoop het laatste!!!!!
Gr.
Giroditaliafan
Of ik heb zojuist een onwijs mooi brilletje gekocht met die Oakley Radar Team light blue......
Ik hoop het laatste!!!!!
Gr.
Giroditaliafan
-
- Forum-lid
hallo, ik vroeg me af of jullie mij kunnen helpen met het identificeren van een bril.
ik heb zelf op de nl, us en jap versie van de oakley site gekeken en gegoogled maar geen succes.
hieronder de foto, bij voorbaat dank voor de hulp!
*edit: [img=http://img814.imageshack.us/img814/1184 ... a754cz.jpg]
ik heb zelf op de nl, us en jap versie van de oakley site gekeken en gegoogled maar geen succes.
hieronder de foto, bij voorbaat dank voor de hulp!
*edit: [img=http://img814.imageshack.us/img814/1184 ... a754cz.jpg]
-
- Forum-lid
Hanz-o schreef:Het gaat hier om de Correspondent Polished Black / Lava Stems - Grey Polarized OO9094-05
bertus schreef:Yep, correspondent. Dames model uit 2009. de vrouwlijkevariant op de dispatch maar dan zonder wissel logo
bedankt!
-
- Forum-lid
En yes!!! De Oakley Radar Team Light Blue is binnen!!! En hij is onwijs gaaf!!!
Zal proberen binnenkort een foto te plaatsen. Heb ik nog nooit gedaan hier. Moet dit dus nog ff uitvogelen.
gr.
Giroditaliafan
Zal proberen binnenkort een foto te plaatsen. Heb ik nog nooit gedaan hier. Moet dit dus nog ff uitvogelen.
gr.
Giroditaliafan