litespeed schreef:SpEric schreef:opletten hè, die zit er al heel lang in..
Daar hoef ik niet voor op te letten. Ik vind ze al een tijdje lelijk...
Net zo lang als dat die knik er in zit zeker
het is hier wel altijd wat zeg.. Er kan geen 1 merk of persoon succes hebben, of er wordt gelijk verteld waarom het allemaal wel meevalt en een ander ook goed, of misschien net zo goed is.
Cervélo is top en dat was al wel een tijdje bekend. Cervélo maakt bijvoorbeeld geen instap fiesten, zij doen geen concessies. Het moet top zijn. En dat dat het is, daar kan niemand om heen.
Maar kom hier niet verkondigen dat het wel meevalt. Cervélo heeft meer ontwerpers / constucteurs dan modellen.
En dat ze geluk met die ploeg hebben gehad, is niet zomaar. Daar is heel bewust aan gewerkt op alle mogelijke manieren, dat weet net iedereen, maar dan kan ook niet iedereen maar even verkondigen dat Cancellara op elke fiets maar even wint.
Dat het je smaak niet is, tuurlijk, no problemo.
En wat betreft Casran, als je elk jaar een beter merk tegen komt, waarom mag je er dan niet steeds laaiend over zijn.
Als hij nou straks op batavus gaat rijden en het op 1 lijn zet met Cervélo, dan geeft het te denken ja.
En ik, ik vind het fantastische fietsen, dat vond ik al heel lang, nog voor ik er 1 had en nog voor ik ze in mijn winkel kon verkopen. En ik heb er nog geen moment spijt van gehad. En dat komt omdat het simpelweg een fantastisch product is, met een top service en garantie. En een ieder die er hier een mening over heeft zonder er op te hebben gezeten/ gereden, nodig ik bij deze uit om een proefritje te komen maken bij mij.
Dan weet je waar je het over hebt kan kan je komen vertellen wat je er echt van vindt.
tot ... ? (even op goed weer wachten )