Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
Toch zelden zo'n lelijk stuur gezien...
Ik heb een 58.m0217585 schreef:Mijn R022 was maat 56. Van jou?JoostG schreef:Heb snel naar de geo zitten kijken en die vergeleken met de R-022: de bovenbuis horizontaal gemeten is bij een maat 58, een 0,5cm langer bij de R-016. Balhoofdbuis is hetzelfde.
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Hoe bedoel je, dat ze naar binnen draaien? Kan er mij niet direct iets bij voorstellenTL@ schreef:Probleem met die Chinese aero sturen is dat ze naar binnen draaien (in de bocht) waardoor je met de polsen tegen het stuur zit wanneer je in de beugel rijd en vooral wanneer je voluit wilt sprinten.
Ik verkies zelf ook een alu stuurtje.
Kwestie van smaak zeker? Ik zie wel graag aero stuurtjes, maar dan alleen in aluhavana schreef:Toch zelden zo'n lelijk stuur gezien...
MY23 ORBEA Orca M31e LTD - road
MY23 ORBEA Terra M31e TEAM 1x - gravel
MY23 ORBEA Terra M31e TEAM 1x - gravel
Zou het dan toch zo zijn dat een goede Research en Development afdeling noodzakelijk is , om dit soort problemen te voorkomen ?TL@ schreef:Probleem met die Chinese aero sturen is dat ze naar binnen draaien (in de bocht) waardoor je met de polsen tegen het stuur zit wanneer je in de beugel rijd en vooral wanneer je voluit wilt sprinten.
Ik verkies zelf ook een alu stuurtje.
Ik betaal dan liever wat meer voor een bruikbaar product .
MVG Arno
Hallo,
Heb gisteren mijn frame binnen gekregen, maar nu zitten hier geen kabels (slurfjes) in waardoor ik mijn binnenkabel kan trekken.
Is het echt nodig dat deze om de binnenkabel zitten, en zo ja, waar kun je deze kopen op internet en hoe worden deze genoemd?
Bedankt!!!
Heb gisteren mijn frame binnen gekregen, maar nu zitten hier geen kabels (slurfjes) in waardoor ik mijn binnenkabel kan trekken.
Is het echt nodig dat deze om de binnenkabel zitten, en zo ja, waar kun je deze kopen op internet en hoe worden deze genoemd?
Bedankt!!!
Laatst gewijzigd door i-toon op 11 jul 2015 08:33, 1 keer totaal gewijzigd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ga het ff vragen bij een echte dealer, misschien kan die je helpen.....[/sacrasme off]
Less is bore
Heb je niet nodig, je moet gewoon wat meer prutsen nu.
Die witte dingen moesten er nadien sowieso terug uit, die mogen niet in je frame blijven zitten.
Op mijn frame waren ze ook niet aanwezig (niet nodig ook aangezien ik geen enkel kabel heb, hydraulische en DI2)
Die witte dingen moesten er nadien sowieso terug uit, die mogen niet in je frame blijven zitten.
Op mijn frame waren ze ook niet aanwezig (niet nodig ook aangezien ik geen enkel kabel heb, hydraulische en DI2)
Dank je.TL@ schreef:Heb je niet nodig, je moet gewoon wat meer prutsen nu.
Gewoon even op Youtube kijken. Staat genoeg informatie. Je hebt er wel specifieke gereedschappen voor nodig, maar eens je deze hebt kan je het onderhoud ook zelf doen dus is win-win.
Nog iemand een mooi chineesje opgebouwd? (Foto's!)
Nog iemand een mooi chineesje opgebouwd? (Foto's!)