Politiek
-
- Forum-lid HC
Ik denk dat we weer appels en peren aan het verglijken zijn.......
vast vs dynamisch contract misschien?
vast vs dynamisch contract misschien?
We betalen in Frankrijk iets van 26 ct per kWh.
Dynamisch kennen we hier niet. En zoals geschreven salderen, wat is dat? Dus ja, het zijn appels en peren. Maar ook dan komen wij uit op 7-8 jaar voordat de investering er uit is.
Misschien handig om een apart topic over zonnepanelen te openen? of in het algemeen over energie-innovaties?
Ik overweeg zelf een windmolentje te installeren op een plek waar nog geen netwerk aanwezig is maar waar ik wel regelmatig behoefte heb aan wat stroom. Lijkt me een interessante optie als topic...
Ik overweeg zelf een windmolentje te installeren op een plek waar nog geen netwerk aanwezig is maar waar ik wel regelmatig behoefte heb aan wat stroom. Lijkt me een interessante optie als topic...
The one formerly known as Enzzo
Kale prijs, daar komt nog 32 euro abonnementskosten, en 9 euro "contributie", zeker niet in verhouding met de extra kosten in Nederland.
sinds 1 februari is de kWh prijs 25ct, daar komt nog wel 20% BTW over heen
Ik heb al een keer gehoord dat deze man het geweten van Nederland is.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1895659 ... urnalisten
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1895659 ... urnalisten
Ach ja een makkelijke prooi voor de krant van wakker Nederland.
En dit alles op basis van de schijnbaar geheel onschuldige en “integere” bekentenis van Plasterk in het kamerdebat over de informatie.
Hoezo riooljournalistiek?!
En dit alles op basis van de schijnbaar geheel onschuldige en “integere” bekentenis van Plasterk in het kamerdebat over de informatie.
Hoezo riooljournalistiek?!
The one formerly known as Enzzo
Ik denk dat hij best deel wil zijn van de oplossing. Hij kan het alleen niet zo goed als er politieke spelletje gespeeld moeten worden.
Verder cirkelen zowel links als rechts als aasgieren boven zijn hoofd om de vrijgekomen zetels van zijn ondergang op te rapen. Onder de streep is niemand bezig met een oplossing en dat is wellicht nog wel meer het gevolg van onwil dan dat bij Omtzigt het geval is.
Verder cirkelen zowel links als rechts als aasgieren boven zijn hoofd om de vrijgekomen zetels van zijn ondergang op te rapen. Onder de streep is niemand bezig met een oplossing en dat is wellicht nog wel meer het gevolg van onwil dan dat bij Omtzigt het geval is.
Campagnolo Ultra Dork
Ha, ze zijn bij de Telegraaf weer op de pik getrapt omdat ze niet door Omtzigt bij het gesprek zijn uitgenodigd.
Het grootste gedeelte van de bevolking is alweer vergeten waarom er vervroegde verkiezingen waren en waarschijnlijk zijn ze zelfs vergeten waarom ze op NSC hebben gestemd. Je ziet ook dat de gevestigde politieke orde weer als vanouds dezelfde grote bek heeft. En dus gaan we in Nederland weer vrolijk op de oude voet door.
Het grootste gedeelte van de bevolking is alweer vergeten waarom er vervroegde verkiezingen waren en waarschijnlijk zijn ze zelfs vergeten waarom ze op NSC hebben gestemd. Je ziet ook dat de gevestigde politieke orde weer als vanouds dezelfde grote bek heeft. En dus gaan we in Nederland weer vrolijk op de oude voet door.