Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- plantagenet
- Forum-lid
Mijn nieuwe handschoenen van Pearl Izumi (besteld bij Futurumshop), die hopelijk lekker warm zijn bij lage temperaturen (< 0°C). Ze voelen goed aan!
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
dat zijn goeie ik heb ze ook ze zijn soms veeeeeeeeelste warmplantagenet schreef:Mijn nieuwe handschoenen van Pearl Izumi (besteld bij Futurumshop), die hopelijk lekker warm zijn bij lage temperaturen (< 0°C). Ze voelen goed aan!
cornelli racing cycles Uden
- daniel1975
- Forum-lid HC
@jsprbcn: lang weekend xmas-shoppen?
Less is bore
- plantagenet
- Forum-lid
Ok dan...laat de vorst maar komenneos schreef:dat zijn goeie ik heb ze ook ze zijn soms veeeeeeeeelste warmplantagenet schreef:Mijn nieuwe handschoenen van Pearl Izumi (besteld bij Futurumshop), die hopelijk lekker warm zijn bij lage temperaturen (< 0°C). Ze voelen goed aan!
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
De eindejaarsuitkering dit jaar maar wel nuttig besteedt, vorig jaar ging het op aan het huis
Scotty zou zijn 5e jaar ingaan en was wel aan vervanging toe vond ik, kon weinig vinden dat ik mooi vond tot ik de Alan cross race pro zag, meteen verliefd! En mijn Alan crosser bevalt me uitstekend. Dus de Alan dealer gevraagd of het mogelijk was om een wegframe in de cross race pro kleurstelling te krijgen, dat kon, op zijn advies gewacht op een eindejaarsaanbieding (goede verkoper ). Dat duurde uiteraard veels te lang, maar het wachten is beloond 8)
Scotty zou zijn 5e jaar ingaan en was wel aan vervanging toe vond ik, kon weinig vinden dat ik mooi vond tot ik de Alan cross race pro zag, meteen verliefd! En mijn Alan crosser bevalt me uitstekend. Dus de Alan dealer gevraagd of het mogelijk was om een wegframe in de cross race pro kleurstelling te krijgen, dat kon, op zijn advies gewacht op een eindejaarsaanbieding (goede verkoper ). Dat duurde uiteraard veels te lang, maar het wachten is beloond 8)
~live fast, die young ~
-
- Forum-lid HC
Prachtige frame!! Goed besteed die bonus.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Wat een mooi frame zeg!
Zeker het wachten waard gewesst (uiterlijk dan, de rest kan ik niets over zeggen)
Zeker het wachten waard gewesst (uiterlijk dan, de rest kan ik niets over zeggen)
Cube litening super hpc race sram red (total los)
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
-
- Forum-lid
Al een idee over de afmontage van dit mooie frame?