foto van je fiets
-
- Forum-lid
Je hoeft je in ieder geval niet druk te maken over een bandje plakken.
Dat was het wachten wel waard!
Na jaren van afwezigheid weer sporadisch op \'s heerenswegen te spotten... Onhandig en langzaam? 99% kans dat ik het ben!
"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe
"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe
- Le Grimpeur
- Forum-lid
[quote="raMniv"]Sinds een aantal dagen mijn eerste racefiets:...
[/quote]
Toe maar, doe maar eens duur! De eerste en dan al meteen dit:D! Mooi hoor en veel fijne en veilige km's toegewenst!
[quote="ceejee"]Na 3 lange (!) weken wachten, m'n nieuwe speeltje:
CLX 2.0 maat 50s, af laten monteren met:
Ultegra 6700 compact 50*34 (170 mm), Mavic SL Premium, Pro Vibe7s cockpit en Selle Italia Prolink zadel...
[/quote]
Ook proficiat! Erg gaaf! Je fiets doet mij trouwens denken aan die keer dat mijn broer met z'n fiets achter in de auto de grens met Duitsland over ging (hij woont in D) en bij een grenscontrole de vraag kreeg waarom er geen pedalen aan z'n fiets zaten? Hij gaf als antwoord: 'Wieso, ich fahre immer ohne Pedale', tsja en toen 'begonnen ze moeilijk te doen':(.
[/quote]
Toe maar, doe maar eens duur! De eerste en dan al meteen dit:D! Mooi hoor en veel fijne en veilige km's toegewenst!
[quote="ceejee"]Na 3 lange (!) weken wachten, m'n nieuwe speeltje:
CLX 2.0 maat 50s, af laten monteren met:
Ultegra 6700 compact 50*34 (170 mm), Mavic SL Premium, Pro Vibe7s cockpit en Selle Italia Prolink zadel...
[/quote]
Ook proficiat! Erg gaaf! Je fiets doet mij trouwens denken aan die keer dat mijn broer met z'n fiets achter in de auto de grens met Duitsland over ging (hij woont in D) en bij een grenscontrole de vraag kreeg waarom er geen pedalen aan z'n fiets zaten? Hij gaf als antwoord: 'Wieso, ich fahre immer ohne Pedale', tsja en toen 'begonnen ze moeilijk te doen':(.
60 x Ventoux