Titanium fietsen
Prachtige fiets hoor: mooi geheel zo!
Hoe bevallen je de wielen?
Ik heb een set met dezelfde velgen laten bouwen door Zoran/Bikexperto op Bitex naven en gebruik deze in mijn low budget smerig weer fiets: rijdt fantastisch wat mij betreft.
Nogmaals: compliment voor deze fiets!
Hoe bevallen je de wielen?
Ik heb een set met dezelfde velgen laten bouwen door Zoran/Bikexperto op Bitex naven en gebruik deze in mijn low budget smerig weer fiets: rijdt fantastisch wat mij betreft.
Nogmaals: compliment voor deze fiets!
... más allá ...
-
- Forum-lid
Nice zeg! Titanium en schijfremmen vind ik een mooie combi! Ik proef wat scepsis over de conti banden, waarom, deze worden toch algemeen beschouwd als zeer goed?
Edit: nu valt de dikte van de banden op. Gebruik je de fiets met name als gravel racer?
Edit: nu valt de dikte van de banden op. Gebruik je de fiets met name als gravel racer?
-
- Forum-lid
Afhankelijk van welk soort rit ik ga rijden kies ik voor 28mm Conti 4000 of Clallenge Gravel Grinder 38mm. Het heeft weinig zin om een asfalt rit te rijden met gravel banden denk ik.
Eigenlijk ga ik met de gravelracer nooit meer op stap met de wegbandjes. Met een allround bang lever je weinig in qua snelheid en ik heb tot nu toe iedere keer spijt gekregen omdat ik wel ergens een leuk onverhard paadje tegenkwam waar ik in wilde rijden.
Nu is het wel zo dat ik nog een paar racefietsen achter de hand heb voor de ritjes over de verharde weg.
Nu is het wel zo dat ik nog een paar racefietsen achter de hand heb voor de ritjes over de verharde weg.
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Rijd onderhand 10 jaar titanium. Na wat updates is hij nu klaar.
-
- Forum-lid
Dit is hem geworden
-
- Forum-lid
De decals zijn orgineel van model 2005. Zadel staat idd ver naar achteren mogelijk kan het zadel iets naar voren.
Blijf voor mijn een tijdloze fiets. Volgende project, over een jaar of 5, is schijfrem
Blijf voor mijn een tijdloze fiets. Volgende project, over een jaar of 5, is schijfrem
Mijn JGuillem Orient disc is bijna geleverd bij de dealer, enkel de schifters van de nieuwe Ultegra groep waren er nog niet bij. Volgende maand kan ik hem hier hopelijk posten.
Eddy Merckx EMX-1 januari 2013
JGuillem Oriënt Disc december 2017
JGuillem Oriënt Disc december 2017