Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Hahaha nee, zo erg is het niet, maar ik vond die eindejaarsuitkering een hele goede reden voor een nieuw frame . Maar Scotty wordt geripped. Misschien in de toekomst overgespoten in de zwart roze contessa kleuren en weer opgebouwd als winterfiets, maar dat terzijde . Hij wordt afgemonteerd met Chorus 11 speed, ritchey WCS ( lang leve de vlaggetjes), eurus wielen, wit SLR XC zadel en wit glanzend stuurlint.apexrider schreef:Ziet er goed uit!girlinred schreef:De eindejaarsuitkering dit jaar maar wel nuttig besteedt, vorig jaar ging het op aan het huis
En nu wachten op het vakantiegeld voor de afmontage?
En omdat ie in de aanbieding was blijft er nog wat over voor de al zo lang gewilde (tweedehands) Corima's, maar dat kon nog wel eens een kluif worden om aan te komen.
~live fast, die young ~
Mooie Sidi's. Voor welke prijs en waar aangeschaft als ik vragen mag?jsprbcn schreef:Mooi frame! Lekker knutselen met de kerst inderdaad.
net nog een paar Sidi Genius Pro 5 white gekocht.
Ben zelf ook op zoek naar exact deze, maar heb nog niet een mooie aanbieding ontdekt.
Specialized Venge Expert 2016
-
- Forum-lid
Mooi hoor, die Alan! Snel een keer in het echt zien, al zal het nog wel even duren tot het weer wat beter is. Die Corima's komen er vast nog wel een keer
Ik heb mijzelf maar winterschoenen aangeschaft, was de koude voeten beu. Het zijn Northwave Celcius Artics geworden. Binnenkort nog wat meer winterkleding en dan hopen dat ik zo snel mogelijk mijn nieuwe Cannondale SS EVO krijg!
Ik heb mijzelf maar winterschoenen aangeschaft, was de koude voeten beu. Het zijn Northwave Celcius Artics geworden. Binnenkort nog wat meer winterkleding en dan hopen dat ik zo snel mogelijk mijn nieuwe Cannondale SS EVO krijg!
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
Prachtig spuitwerk, mooi frame.girlinred schreef:
All1sport (Italië)nibali schreef:Mooie Sidi's. Voor welke prijs en waar aangeschaft als ik vragen mag?jsprbcn schreef:Mooi frame! Lekker knutselen met de kerst inderdaad.
net nog een paar Sidi Genius Pro 5 white gekocht.
Ben zelf ook op zoek naar exact deze, maar heb nog niet een mooie aanbieding ontdekt.
Ik heb al eerder daar besteld en dat is mij goed bevallen.
- VNTBerggeit2011
- Forum-lid
[list[/list]
22 april 2012, 8HW Tita-lovers parade http://www.facebook.com/event.php?eid=105485112895726" onclick="window.open(this.href);return false;
OMG OMG Geluksvogel! Voor zo een ben ik ook aan het sparen, wat zijn ze adembenemend mooi! En kwaliteit natuurlijk ook. Fietst ie lekker? Welke is dat eigenlijk, de Aquilo?
Ok dan, ik heb ook nog wat gekocht (on topic blijven), een schaatmuts voor op de fiets bij koud weer. Wel van bij de fietsenmaker hoor.
Ok dan, ik heb ook nog wat gekocht (on topic blijven), een schaatmuts voor op de fiets bij koud weer. Wel van bij de fietsenmaker hoor.
Veni. Vidi. Fietsie.
Gisteren bij Hoppie,
Een fietshirt met lange mouwen lichtgevoerd voor het voor en najaar van Giordana (in de aanbieding)
Drie biba's van continental.
Twee Yaw fuel winterbandjes.
Een velglint voor de Shimano wielen.
En mijn broer,
Shimano spinningschoenen.
Een messing link tangetje.
Een bladboutsleuteltje.
Een TA 42 binnenblad steek 110.
Een fietshirt met lange mouwen lichtgevoerd voor het voor en najaar van Giordana (in de aanbieding)
Een velglint voor de Shimano wielen.
En mijn broer,
Shimano spinningschoenen.
Een messing link tangetje.
Een bladboutsleuteltje.
Een TA 42 binnenblad steek 110.
Wat mij betreft de mooiste uitvoering. Proficiat.chrissiewizzie schreef: ..... een klassiek Gazelle Champion Mondial frame dat ik morgen ga ophalen. Mooi ivoorwit met blauwe balhoofdsbuis en zitbuis.