Specialized
-
- Forum-lid
regenboog lintje zeker
-
- Forum-lid
Kinderfietsje? Afschuwelijk, maar zo ieder zijn eigen smaak.
-
- Forum-lid HC
Smaken verschillen maar als dit mijn fiets zou zijn zou ik hem desnoods zelf overspuiten. Te druk en gebrek aan evenwicht in het ontwerp.
- Jaap Telder
- Forum-lid
Doet mij ook aan een frame denken waar mijn dochtertje per ongeluk met stiften op heeft zitten krassen en kleuren.
Ik zou hier niet op gezien willen worden.
Fabrikanten mogen juridisch gezien niet een een contract vast laten leggen dat een dealer geen korting mag geven. Want uiteindelijk mag een dealer zelf weten wat hij in zijn winkel doet.Lcsmet schreef:En korting geven mogen dealers ook niet maar toch heeft een vriend van mij enkele maanden geleden een "nog net niet overjarige" Venge aangeschaft met een korting van meer dan 25%.daniel1975 schreef:Bijzonder, want het is behoorlijk afgeschermd. Vanuit Dld mag het niet en weet dat er in het verleden ook orders vanuit de UK zijn geannuleerd.
Er is dus wel meer dat niet mag maar toch gedaan wordt
Als er iemand loopt te rommelen kan je het hem wel moeilijk maken.
Ik vind het wel wat hebben! Er zelf mee rijden is een ander verhaal.colnagofreak schreef:Ik vind dit toch wel een heel mooi frame, kun je iets heel leuks van maken, de Tarmac Kwiato
-
- Forum-lid HC
Grappig hoe smaken verschillen!Jaap Telder schreef:Doet mij ook aan een frame denken waar mijn dochtertje per ongeluk met stiften op heeft zitten krassen en kleuren.
Ik vind het juist heel verfrissend en apart, apart is misschien nog de beste woordkeus.
Zou hem graag in het echt willen zien.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid HC
Ik ben benieuwd hoe er dan over de Uran uitvoering gedacht wordt hier?
http://kamihagi.com/wpfit/?p=228
http://kamihagi.com/wpfit/?p=228
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Mooi.colnagofreak schreef:Ik ben benieuwd hoe er dan over de Uran uitvoering gedacht wordt hier?
Vooral dat motief op de voorvork.
Overigens vind ik de Vinokourov, Contador en Nibali edities van specialized de mooiste special editions.
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
- IkBenSpecialized
- Forum-lid
De Uran vind ik niet mooi. Ook in het echt gezien, maar is niet mijn ding.
Die Kwiato vind ik wel wat hebben, maar de mooiste blijft de Venge Cav (de 2013, niet die witte uit 2014).
Die Kwiato vind ik wel wat hebben, maar de mooiste blijft de Venge Cav (de 2013, niet die witte uit 2014).