Bianchi
-
- Forum-lid
gek, ikzelf zie wel de foto
-
- Forum-lid
Mooie fiets maar waarom in vredesnaam zo'n enorme knapzak.... Zo jammer, net alsof je een dakkoffer op een Ferarri monteert!
- Infinito GB
- Forum-lid
Mooie fiets. Idd jammer van de plunjezak onder het zadel. Mag ik vragen wat voor maat frame dit is?
Schitterende fiets.
Ik rij ook met een hutkoffer, je hebt wel alles bij je
Al bij twee tochten een bandje afgestaan omdat het cooler staat zonder zo'n case en je hebt geen reservespullen nodig
Ik rij ook met een hutkoffer, je hebt wel alles bij je
Al bij twee tochten een bandje afgestaan omdat het cooler staat zonder zo'n case en je hebt geen reservespullen nodig
Bianchi Via Nirone 7
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
-
- Forum-lid
Maat 61. Was moeilijke keuze, heb zelf met een maat 59 gereden tijdens een testdag en die was goed voor mij, maar ze hebben me toch aangeraden om een 61 te nemen. Ben er op zich wel tevreden mee, maar ga misschien toch een iets kortere stuurpen nemen. Ik heb namelijk liever een wat comfortabele zithouding.G.B. Lux Dream schreef:Mooie fiets. Idd jammer van de plunjezak onder het zadel. Mag ik vragen wat voor maat frame dit is?
- Infinito GB
- Forum-lid
Ok. Als mijne doorgaat wordt het ook een 61cm. Kan ik me een beetje een voorstelling maken. Dank.
- Infinito GB
- Forum-lid
Helaas. Waarschijnlijk geen Bianchi meer voor mij. Infinito CV alleen nog maar in de mat zwart kleuren in compensatie aanbod als vervanger voor de Sempre Pro. Jammer.
Op gekleurde fietsen vind ik gekleurde bandjes snel over de top. Hier kan het prima!