Scott
-
- Forum-lid HC
En zadelpen is steeds vaker ook frame specifiek.
Klopt, ik wil upgraden naar disc en electronisch. Maar ik vraag mezelf nu af of het de switch wel waard is
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Ik ga dan van een top groepset en top wielset naar een mooie middenklasser.
Een voordeel van de nieuwe Addict zou zijn dat ik een 2e set velgen met gravel bandjes kan zorgen.
Ik heb er ook maar even een foto bij gedaan.
-
- Forum-lid HC
Op de topmodellen van scott zit wel zo ontzetten veel marge. 20% korting krijg je altijd op Scotts boven de 8000 en dat loopt soms op tot over de 30%. Gewoon huidige nieuwe modellen, geen overjarigen, dan blijft het nog een hoop geld, maar liggen de kaarten wel heel anders.Ernie C. schreef: ↑26 jun 2019 16:21 En alleen disc voor de klimfiets in de range. Met pedalen en powermeter ben je als klimmer dus lekker in het nadeel, zeker omdat ze bij Michelton Scott allemaal van die kleine, lichte mannetjes hebben.
Maar dat wij stervelingen 12000 euro neer mogen leggen die met moeite onder de 7,5kg blijft is het wel het meest trieste.
Die addict blijft echt wel makkelijk onder de 7.5 hoor mijn foil komt al op 7.3 en das geen licht frame met alle "si" onderdelen in maat L.
Ik heb het al zo vaak gezegd ze komen er in de fiets industrie eindelijk achter dat het maar een goedkope hobby is er er legio zijn die zat te besteden hebben.
we klagen wel over een AXS groep maar een ultegra van 1500 is nu ook heel normaal terwijl we vroeger (6 jaar terug) 1200 euro voor een DA groep op het randje vonden.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik ga voor Ultegra ook zeker geen €1500 betalen,
Koop je DA voor op meerdere plekken (mech).
Maar de prijs is overheen te stappen, het is de zoveelste nieuwe “standaard” die erbij komt met xdr, die rare ketting, kettingbladen, verplichtte 10 op de cassette.
On topic; doe mij de vorige Addict maar.
Koop je DA voor op meerdere plekken (mech).
Maar de prijs is overheen te stappen, het is de zoveelste nieuwe “standaard” die erbij komt met xdr, die rare ketting, kettingbladen, verplichtte 10 op de cassette.
On topic; doe mij de vorige Addict maar.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Snap ik wel. Maar het ging om de analyse. Sommige producten zijn de laatste 10 jaar x 2 gegaan en andere nauwelijks duurder. Ik heb een getallen tik en doe thuis de boodschappen als je ziet wat ze in een supermarkt uithalen is dat bijna misdadig. Nu eet Ik er niets minder om maar er is een groep die hier heel veel last van heeft.
Wat een schitterende fiets die nieuwe Scott Addict RC.
-
- Forum-lid HC
Ik vind hem ook erg mooi, maar ik hou toch mijn nog mooiere foil ![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Erg knap ja !
Al moet ik zeggen dat er geen kleur is die me op slag verliefd maakt. Die donkergroene met de electronische Dura-Ace vind ik nog het mooiste denk ik.
-
- Forum-lid HC
Ik ben het met je eens, behalve dat ie niet lichter is.
Hij is 300gram lichter dan een vergelijkbare foil.
Waarmee je hem dus wel makkelijk met topmateriaal op 6.8kg krijgt wat voor de profs wel belangrijk is.
Hij is 300gram lichter dan een vergelijkbare foil.
Waarmee je hem dus wel makkelijk met topmateriaal op 6.8kg krijgt wat voor de profs wel belangrijk is.