foto van je fiets
[quote="eelcoz"]Mooie fiets! Vooral de celeste-achtige kleur van het frame.[/quote]
Niets persoonlijks maar ik word een beetje gek van die Bianchi/Celeste kleur hipe.
Alsof Celeste 'heilig' is.
Mvg, Zorro
Niets persoonlijks maar ik word een beetje gek van die Bianchi/Celeste kleur hipe.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
[quote="ZorroI"][quote="eelcoz"]Mooie fiets! Vooral de celeste-achtige kleur van het frame.[/quote]
Mvg, Zorro[/quote]
Niet heilig, wel mooi wat mij betreft.
Mvg, Zorro[/quote]
Niet heilig, wel mooi wat mij betreft.
- robbebopper
- Forum-lid HC
[quote="ZorroI"][quote="eelcoz"]Mooie fiets! Vooral de celeste-achtige kleur van het frame.[/quote]
Mvg, Zorro[/quote]
Overigens komt de kleur niet goed over op deze foto. De fiets is veel blauwer. Naam van de kleur is Skyblue. Geen Celeste dus. Die zeepkleur vind ik namelijk helemaal niet mooi.
Mvg, Zorro[/quote]
Overigens komt de kleur niet goed over op deze foto. De fiets is veel blauwer. Naam van de kleur is Skyblue. Geen Celeste dus. Die zeepkleur vind ik namelijk helemaal niet mooi.
[quote="Robbebopper"][IMG=http://img510.imageshack.us/img510/4121/img1825h.jpg][/IMG]
Uploaded with ImageShack.us
Mijn nieuwe Red Bull pro sl 3000 na de montage van mijn nieuwe Mavics. Deze heb ik vandaag gekocht bij forumlid Davide.[/quote]
Gewoon heel mooi. Zal er eens op letten hier in de buurt. Moet toch wel opvallen.
Mijn nieuwe Red Bull pro sl 3000 na de montage van mijn nieuwe Mavics. Deze heb ik vandaag gekocht bij forumlid Davide.[/quote]
Gewoon heel mooi. Zal er eens op letten hier in de buurt. Moet toch wel opvallen.
[quote="Peterj"]@Webby wat zit de voorrem op een rare plaats, staat het stuur er verkeerd om op?[/quote]
Ha, grappig! Ik had vroeger net andersom m'n achterrem gemonteerd als bij de voorvork, omdat 1) mijn remkabel te kort bemeten was en anders onder het balhoofdlager bleef hangen en 2) het kon...
Ha, grappig! Ik had vroeger net andersom m'n achterrem gemonteerd als bij de voorvork, omdat 1) mijn remkabel te kort bemeten was en anders onder het balhoofdlager bleef hangen en 2) het kon...
[quote="Farelli"][quote="Robbebopper"][IMG=http://img510.imageshack.us/img510/4121/img1825h.jpg][/IMG]
Gewoon heel mooi. Zal er eens op letten hier in de buurt. Moet toch wel opvallen.[/quote]
He Robbebopper, mooie wielen staan erg goed in je fiets. Mooi plaatje!
Gewoon heel mooi. Zal er eens op letten hier in de buurt. Moet toch wel opvallen.[/quote]
He Robbebopper, mooie wielen staan erg goed in je fiets. Mooi plaatje!
-
- Forum-lid
Is de naam dan wel correct?
- Supergrover
- Forum-lid HC
Mvg, Zorro[/quote]
hmmm, bijna net zo heilig als de Campa-Shimmy discussie
by the way nog 2 dagen, Zwaardmans.....
;)
Mvg, Zorro[/quote]
hmmm, bijna net zo heilig als de Campa-Shimmy discussie
by the way nog 2 dagen, Zwaardmans.....
;)
[quote="raMniv"]Sinds een aantal dagen mijn eerste racefiets:
[/quote]
Gebruikte Omega Pharma frameset met de bijbehorende Ritchey spullen en een nieuwe groep/wielen? (decals van subsponsors op de achtervork, Belgische stuurbocht en vrij extreme drop)
[/quote]
Gebruikte Omega Pharma frameset met de bijbehorende Ritchey spullen en een nieuwe groep/wielen? (decals van subsponsors op de achtervork, Belgische stuurbocht en vrij extreme drop)
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof