foto van je fiets
@Peterj
@Tobi_as
Ik vind het mooi om de voorrem achter de vork te hebben, na lang zoeken gevonden...@Webby wat zit de voorrem op een rare plaats, staat het stuur er verkeerd om op?
@Tobi_as
De pomp heb ik intussen verplaats, tussen het zadel en de twee bidonhouders, of is dat ook niet zo slim?Webby: misschien is het ook beter je fietspomp aan de niet aandrijfzijde van de fiets te monteren. Je wilt echt je pomp niet tussen je kettingbladen hebben in volle vaart.
[quote="jaapieo"]Lange stuurpen om de kleinere maat iets te compenseren...?[/quote]
Ziet er toch juist als gegoten uit zo? Een maat groter en je kan op zoek naar een 100mm pen die naar beneden wijst. Dat ziet er toch niet uit?
Fraai racemonster IMO.
Ziet er toch juist als gegoten uit zo? Een maat groter en je kan op zoek naar een 100mm pen die naar beneden wijst. Dat ziet er toch niet uit?
Fraai racemonster IMO.
[quote="Timo 2.0"][quote="raMniv"]Sinds een aantal dagen mijn eerste racefiets:
[/quote]
Gebruikte Omega Pharma frameset met de bijbehorende Ritchey spullen en een nieuwe groep/wielen? (decals van subsponsors op de achtervork, Belgische stuurbocht en vrij extreme drop)
[/quote]
Het frame is overgenomen van omega pharma en voor de rest zelf opgebouwd. (niet door mij trouwens)
[/quote]
Gebruikte Omega Pharma frameset met de bijbehorende Ritchey spullen en een nieuwe groep/wielen? (decals van subsponsors op de achtervork, Belgische stuurbocht en vrij extreme drop)
[/quote]
Het frame is overgenomen van omega pharma en voor de rest zelf opgebouwd. (niet door mij trouwens)
[quote="litespeed"]
Fraai racemonster IMO.
[/quote]
Zeker, zo zit ik (na veel en heel veel trainen) ook op mijn fiets, volgens mij is de drop gewoon nog al enorm voor een beginner, dat kan nog wel tegen gaan vallen.
Maar het kan uiteraard zijn dat de eigenaar lange armen heeft in verhouding.
Dar je onderaan je post zet "fraai racemonster IMHO[/] vind ik een beetje flauw, de opmerkingen over de drop ed. hebben totaal niks te maken met de looks van de fiets, ze maken het juist stoerder, je weet zelf ook dat die berichten met een andere intensie zijn gemaakt lijkt mij.
mvg,
Jasper
Fraai racemonster IMO.
[/quote]
Zeker, zo zit ik (na veel en heel veel trainen) ook op mijn fiets, volgens mij is de drop gewoon nog al enorm voor een beginner, dat kan nog wel tegen gaan vallen.
Maar het kan uiteraard zijn dat de eigenaar lange armen heeft in verhouding.
Dar je onderaan je post zet "fraai racemonster IMHO[/] vind ik een beetje flauw, de opmerkingen over de drop ed. hebben totaal niks te maken met de looks van de fiets, ze maken het juist stoerder, je weet zelf ook dat die berichten met een andere intensie zijn gemaakt lijkt mij.
mvg,
Jasper
mijn Flickr
Ik ga er dan ook vanuit dat de poster goed op die fiets kan zitten uiteraard.
Je vetgedrukte tekst begrijp ik niet. Het was totaal niet flauw bedoeld en zeker niet als reactie op andere postings. Ik zie hoge velgen en ik zie een behoorlijke drop en een flitsende fiets. Dus daar reageer ik op met woorden die ik gepast vind.
Je vetgedrukte tekst begrijp ik niet. Het was totaal niet flauw bedoeld en zeker niet als reactie op andere postings. Ik zie hoge velgen en ik zie een behoorlijke drop en een flitsende fiets. Dus daar reageer ik op met woorden die ik gepast vind.
Enkel jouw "IMHO" had ik dikgedrukt, ging ervan uit dat dit een verwijzing naar mijn post was waaruit je had opgemaakt dat ik de fiets niet mooi vond, verkeerd begrepen dus, Excuse moi
Ik vraag me alleen nogsteeds af hoe hij op de fiets zit aangezien de drop op de foto behoorlijk extreem lijkt, ik zou rugklachten gekregen hebben als ik in het begin met zo'n drop reed.
Ik vraag me alleen nogsteeds af hoe hij op de fiets zit aangezien de drop op de foto behoorlijk extreem lijkt, ik zou rugklachten gekregen hebben als ik in het begin met zo'n drop reed.
mijn Flickr
Ik heb m'n Trekje eindelijk klaar genoeg om mee te fietsen.
Alleen nog een voorderrie en andere bidonhouders erop.
http://i55.tinypic.com/2emj2ap.jpg
http://i52.tinypic.com/vyl6hc.jpg
Alleen nog een voorderrie en andere bidonhouders erop.
http://i55.tinypic.com/2emj2ap.jpg
http://i52.tinypic.com/vyl6hc.jpg
[quote="jaapieo"]Enkel jouw "IMHO" had ik dikgedrukt, ging ervan uit dat dit een verwijzing naar mijn post was waaruit je had opgemaakt dat ik de fiets niet mooi vond, verkeerd begrepen dus, Excuse moi [/quote]
O, zo bedoel je. Nee, dat rolt er inmiddels bijna automatisch uit... Niet bijdehand bedoelt.
Het is idd een erg forse drop. Er zijn er weinig op het forum met zo'n drop.
O, zo bedoel je. Nee, dat rolt er inmiddels bijna automatisch uit... Niet bijdehand bedoelt.
Het is idd een erg forse drop. Er zijn er weinig op het forum met zo'n drop.