Specialized
- IkBenSpecialized
- Forum-lid
Mooi hoor! Die FFWD wielen passen er goed bij.
- boswielrenner
- Forum-lid
Prachtige fiets. Ik vind de Tarmac 2015 erg fraai en heb dit najaar wel eens een upgrade overwogen van mijn sl4 frame, maar gekozen voor een Epic die ik voor de kerst nog verwacht.
Je fiets ziet er evenwichtig uit. Goede onderdelen keuze. Specialized crankset past super!
Veel plezier ermee!
Je fiets ziet er evenwichtig uit. Goede onderdelen keuze. Specialized crankset past super!
Veel plezier ermee!
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Alleen had ik hier voor de tubeversie of de full carbon clincher gekozen om de lelijke remrand te vermijden en omdat deze wielen toch "zwaar" zijn in vergelijking met frame en onderdelen.IkBenSpecialized schreef:Mooi hoor! Die FFWD wielen passen er goed bij.
Gewicht is niet het belangrijkste voor mij. De FFWD FCC wegen evenveel als deze wielen, ze hebben natuurlijk niet de alu remrand...xytras schreef:Alleen had ik hier voor de tubeversie of de full carbon clincher gekozen om de lelijke remrand te vermijden en omdat deze wielen toch "zwaar" zijn in vergelijking met frame en onderdelen.IkBenSpecialized schreef:Mooi hoor! Die FFWD wielen passen er goed bij.
Tubes is voor mij geen optie.
Potverdorie dan heb je nog gelijk ook! De fcc van ffwd zijn dus zwaar...racedoc schreef:Gewicht is niet het belangrijkste voor mij. De FFWD FCC wegen evenveel als deze wielen, ze hebben natuurlijk niet de alu remrand...xytras schreef:Alleen had ik hier voor de tubeversie of de full carbon clincher gekozen om de lelijke remrand te vermijden en omdat deze wielen toch "zwaar" zijn in vergelijking met frame en onderdelen.IkBenSpecialized schreef:Mooi hoor! Die FFWD wielen passen er goed bij.
- IkBenSpecialized
- Forum-lid
Ik vind die remrand ook helemaal niet lelijk. Heb zelf Zipp 60 met alu remrand onder mijn Venge. Staat ook goed en geen gezeik met remblokjes/regen/helemaal niet kunnen remmenracedoc schreef:Gewicht is niet het belangrijkste voor mij. De FFWD FCC wegen evenveel als deze wielen, ze hebben natuurlijk niet de alu remrand...xytras schreef:Alleen had ik hier voor de tubeversie of de full carbon clincher gekozen om de lelijke remrand te vermijden en omdat deze wielen toch "zwaar" zijn in vergelijking met frame en onderdelen.IkBenSpecialized schreef:Mooi hoor! Die FFWD wielen passen er goed bij.