Juist gezien! Ik heb eerder ook al mijn visie btr. doping geschreven en daarin was ik zowat de enige die doping gebruik veroordeelde. Dat is nog steeds zo. Ik vind het gewoon bedrog en je dwingt anderen , die het anders helemaal niet meer kunnen bijhouden, ook tot gebruik van deze rotzooi die de sport verziekt.ever schreef:Zucht, het halve forum kan allerlei valide argumenten aan komen dragen, maar @marconi blijft maar herhalen: geen positieve test... Klaarblijkelijk blijven er altijd mensen die met oogkleppen op in sprookjes willen blijven geloven. Bovendien zijn die testen alleen relevant mbt dopinggebruik en zoals we allemaal weten is dat alleen maar een onderdeel van de Armstrong zaak (maar goed, dat is in dit topic ook al vele malen aangegeven).
De redenatie dat getuigen altijd onafhankelijk zouden moeten zijn gaat sowieso niet op, dan zou een vrouw die door haar eigen vent in elkaar geslagen is nooit als getuige daarover kunnen verklaren, ze is immers zowel slachtoffer als vrouw van dus niet onafhankelijk....
Maar. alvorens iemand te veroordelen behoren de bewijzen hiervoor te worden aangedragen. Bewijzen dat iemand doping gebruikt zijn o.a. de dopingcontroles, die onomstotelijk bewijzen dat iemand doping heeft gebruikt. Als het B monster een verschillende uitslag toont dan die met het A monster dan is de test niet geldig.
Zelfs als er iemand wordt aangehouden met inbrekerswerktuigen dan kan men deze persoon nooit veroordelen wegens inbraak. In het geval LA kunnen "vrienden"

Die in elkaar geslagen vrouw is in de eerste plaats het slachtoffer . Getuigen kunnen mensen zijn die het hebben zien gebeuren.Er worden wel meer zaken aangemeld die later volkomen onjuist bleken te zijn. Verkrachtingen/aanrandingen en zelfs hakenkruisen die door neo nazi's bij een meisje zouden zijn aangebracht met een mes in het voorhoofd bleken later uit de duim gezogen te zijn .Kortom, er zijn veel mensen die liegen dat het gedrukt staat.
Zodra LA zelf toegeeft dat hij doping heeft gebruikt dan geloof ik dat pas. Dopingtesten van oude ingevroren monsters kunnen nu nooit meer als bewijs worden gebruikt omdat het A monster niet meer aanwezig is.Ook in Californië zijn veel politici in de weer om LA een rechtvaardig proces te doen waar harde bewijzen op tafel moeten komen.Tot nu toe heeft men alleen maar de woorden van "vrienden"van LA ! Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.