dc schreef:materialist schreef:Je standpunt is duidelijk. Ben je zelfs niet een beetje aan het twijfelen geraakt wanneer je leest dat de rechter na lezen van de stukken niet meer geloofd dat het USADA om doping gaat maar dat er heel andere motieven spelen? Less noble motives
Je hebt gemist wie de rechtzaak won?
De zaak van de USADA werd duidelijk legitiem gevonden.
En wat is er in godsnaam te twijfelen? Er is een zaak en daar moet een beslissing op komen. Als je de bewijslast in twijfel wil trekken, prima, maar het opvallende is dat tot nu toe alle "geruchten" van meerdere kanten worden bevestigd (inclusief detectie van epo, die is er niet via een Elfje in zijn bloed gekomen). Dus tenzij er een enorme samenzwering is waarbij elke getuige compleet gedrild is, waarbij de labs ook zijn geïndoctrineerd, lijkt het toch dat er een groot probleem is.
Deze zaak ging om wel of niet ontvankelijkheid van de federale rechter. hij was niet ontvankelijk maar de rechter vroeg zich af hoe het met de motieven van USADA stond en terecht
ik trek de bewijslast in twijfel omgekeerde bewijslast is echt niet meer van deze tijd, nog een stap en je bent bij gedachten politie
en de betrouwbaarheid van de getuigen, onder dwang en waar zijn die verklaringen?
en de betrouwbaarheid van het bewijs, wat is het bewijs? Was er niet een Nederlandse professor bij Smeets die vertelde dat dit geen bewijs is eerde het omgekeerde?
en ik vind dat naar aard en mate van de overtreding deze strafmaat erg hoog is. iedereen deed het en al tientallen jaren voor en na Armstrong
is er iets veranderd nadat Armstrong wegging, helemaal niets, kijk naar de enorme lijst van doping overtreders op wikipedia
Het is een Nederlandse karaktertrek om iedereen die zijn kop boven het maaiveld uitsteek er maar meteen af te schieten en dat is wat jij doet geloof ik