Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2010?

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 6348
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 21 mar 2010 13:59

[quote="dummy"]@Rene: Mooie plaatjes, zeg! Maar mag je daar gewoon fietsen over die (onverharde) duinkam? [/quote]

Het zijn officieel wandelpaden , maar ik heb nog nooit een verbod bord gezien voor fietsers - Dus ja ik neem aan dat het mag - en het is zo geweldig daar te fietsen.

p.s. De foto's heb ik even van Google Earth afgeplukt maar zo mooi ligt het er nog bij.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

mauricev
Forum-lid
Berichten: 97
Lid geworden op: 21 jun 2009 16:03

mauricev 21 mar 2010 16:25

Vandaag weer voor het eerst echt goed gefietst. Rondje Maassluis - Hoek van Holland ongeveer 34 kilometer om het seizoen weer langzaam in te komen. Zonnetje scheen met een graad of 10. Het waaide voor mij persoonlijk wel hard aangezien het weer de eerste keer was.

Ook al zag het weer er goed uit ben ik toch wel blij dat ik met arm- beenwarmers, lange handschoenen en winter t-shirt gereden heb. Ik zag één persoon fietsen als of het hartje zomer was en dat gaat me nu nog even te ver.

Gebruikersavatar
jay
Forum-lid
Berichten: 529
Lid geworden op: 16 okt 2008 10:27

Gebruikersavatar jay 21 mar 2010 16:31

Vandaag even 45 km gereden. de ontsteking aan de pezen in mn knieen is zo goed als weg. dus ik kan rustig aan weer beginnen (het weer zit ook gelukkig mee).

Ik weet niet in wel topic het heeft gestaan over het groeten naar elkaar.
Ik heb het vandaag eens geprobeerd. van ong. de 20 personen die ik gegroet heb, heb ik van ong 2-3 mensen een groet terug gehad. Het zit er dus nog niet zo ingebakken :D
On the road S-Works Powered
Off the road (Niet meer)
Http://pina-power.pinkbike.com

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 21 mar 2010 17:46

Vandaag een rondje van 65 km gedaan. Door de duinen naar Katwijk en via Valkenburg weer terug. Ik had me voorgenomen om er een D2 training van te maken en dat is me goed gelukt (ik heb me niet laten verleiden om met anderen mee te fietsen :))

Toen ik terug was had ik een tevreden gevoel. De winter-achterstand lijkt mee te vallen.


Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39541
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 21 mar 2010 17:52

Heerlijk weertje vandaag! Vanmorgen was ik even bang dat het KNMI er weer eens naast zat, maar vanmiddag kwam alles goed.
Heerlijke shakedown gedaan van de nieuwe Pina en mijn nieuwe SR groepje+Shamals. 2 uurtjes handjes-op-het-stuur training en nog paar afstellingen aangepast.
Hopelijk deze week nog een paar keer in de namiddag op de fiets.
Less is bore

dummy
Forum-lid
Berichten: 183
Lid geworden op: 19 jun 2007 12:42

dummy 21 mar 2010 17:58

[quote="Rene"][quote="dummy"]@Rene: Mooie plaatjes, zeg! Maar mag je daar gewoon fietsen over die (onverharde) duinkam? [/quote]

Het zijn officieel wandelpaden , maar ik heb nog nooit een verbod bord gezien voor fietsers - Dus ja ik neem aan dat het mag - en het is zo geweldig daar te fietsen.

p.s. De foto's heb ik even van Google Earth afgeplukt maar zo mooi ligt het er nog bij.

[/quote]
Nou ja, dan denk ik toch dat het officieel niet toegestaan is.

Gebruikersavatar
geertjan5
Forum-lid
Berichten: 1093
Lid geworden op: 20 nov 2008 18:41
Locatie: Friesland, nabij Sneek

Gebruikersavatar geertjan5 21 mar 2010 18:21

vanochtend even naar de sportschool gefietst op de TT. alle wind tegen. Binnen even flink geblazen. En daarna terug naar huis. Nu alles lekker windje mee. Zou wedstrijdje doen tegen mijn vader(in de auto). Maar heb hem helaas verloren:( al reed ik wel op sommige stukken 50+ :)
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.

pafdiver
Forum-lid
Berichten: 83
Lid geworden op: 26 aug 2009 10:30

pafdiver 21 mar 2010 18:27

Vanwege de weersverwachting gisteren al besloten om op de MTB te gaan. Wat kunnen ze er naast zitten. Wat een prachtige dag. Daarom lekker lang op de fiets gezeten. 70 km met de MTB. Nu echt moe. En dat biertje hakt er nu behoorlijk in.

waterman
Forum-lid
Berichten: 642
Lid geworden op: 16 jan 2007 18:24

waterman 21 mar 2010 18:30

met de groep een stuk mergelland gereden 5,5 uren. Tweede helft van de rit had ik het
koud doordat we zeiknat waren, motregen en soms stevige wind de gehele tijd gehad.

mauricev
Forum-lid
Berichten: 97
Lid geworden op: 21 jun 2009 16:03

mauricev 21 mar 2010 18:39

Volgens mij zijn wij allen verrast door het mooie weer van vandaag als ik het zo lees. Er werd gister nog verteld dat het ging regenen met af en toe een paar opklaringen.
Vanochtend toen ik wakker werd was het even bewolkt maar rond een uur of 1 was de lucht alweer strak blauw.

4kids
Forum-lid
Berichten: 135
Lid geworden op: 16 aug 2009 19:41

4kids 21 mar 2010 18:50

Vandaag de DTC rit gereden. 100 km in een straf tempo met een aantal anderen. Weer was prachtig, rit ook. Laatste stuk heb ik mijn overmoed moeten bekopen: wind tegen! de douche erna was heerlijk. Daarna ontspannen de fiets schoonmaken (echt heel veel prut!) en nu aan de pasta. Geweldige dag!!

Plaats reactie