Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Positieve en negatieve ervaringen met users van dit forum
Goede ervaring met Panic. Nieuwe 105 derailleur razendsnel verzonden tegen een prima prijs. Boel was zeer netjes ingepakt.
Goede ervaring met zorroi. Gratis zadelpen gekregen (alleen verzendkosten). Netjes verpakt en kreeg er en passant ook nog een paar gratis biba's bij. Top!
Insgelijks!havana schreef:Goede ervaring met Panic. Nieuwe 105 derailleur razendsnel verzonden tegen een prima prijs. Boel was zeer netjes ingepakt.
Snelle betaling, vlotte communicatie, prima deal.
Goede ervaring met Niels1979, snelle levering ondanks mijn pb problemen, welke zo lijkt het inmiddels zijn opgelost.
Ridley Fenix C20- 2015 / MBK Super Mirage 105 / Giant XTC
Als je blijft trappen, kom je vooruit !
Als je blijft trappen, kom je vooruit !
- IkBenSpecialized
- Forum-lid
Voor het eerst wat gekocht via het forum van gebruiker lupo. Spullen snel ontvangen, betrouwbare verkoper dus.
-
- Forum-lid
Goede ervaring met Swifty, remmetjes besteld, had ze na betaling meteen de volgende dag binnen!
Grote min voor liemburg.
Afspraken worden niet nagekomen. Artikel was gereserveerd en ivm met ziekte was een afspraak om op te halen verplaatst. Kennelijk betekend reserveren en afspraak om op te halen niks voor hem. Voordat je het weet is artikel toch aan iemand anders verkocht.
Afspraken worden niet nagekomen. Artikel was gereserveerd en ivm met ziekte was een afspraak om op te halen verplaatst. Kennelijk betekend reserveren en afspraak om op te halen niks voor hem. Voordat je het weet is artikel toch aan iemand anders verkocht.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
festina schreef:Goede ervaring met Zorroi!
Heb zijn Mavic Open pro's overgenomen. Tot mijn grote verrassing kreeg ik er nog ene zgan casette bij en een setje conti 4 seasons. Dank daarvoor!
havana schreef:Goede ervaring met zorroi. Gratis zadelpen gekregen (alleen verzendkosten). Netjes verpakt en kreeg er en passant ook nog een paar gratis biba's bij. Top!
delsol schreef:+ voor Zorroi,netjes ingepakt en gratis ketting en kabels meegekregen.
Tot op heden heb ik nog niets overgenomen van zorroi, ik kan niet wachten tot hij iets aanbiedt wat ik nodig heb.Nighty schreef:Erg positieve ervaring met Zorroi!
Niet enkel een goede deal en communicatie, maar ook nog een leuke babbel+drankje plus wat extra spulletjes meegekregen.
Als er ooit een verkiezing "de beste ervaring met ..." komt dan weet ik het wel.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend