Gios
Oh, oh, oh, wat mooi allemaal! Vraag me af of het ooit zal gaan lukken een originele Gios te gaan bezitten ...bianchisl3 schreef:Afgelopen zaterdag heb ik een bezoek gebracht aan Gios-Torino in Volpiano, een plaatsje iets ten noorden van Turijn
... más allá ...
-
- Forum-lid
Voorzichtig maar eens aan de opbouw begonnen, maar nu eerst zelf fietsen!
Ik had hem maar even afgemaakt
-
- Forum-lid
Die hoge velg doet het goed bij dit frame zeg. Zou een mooie afmontage kunnen zijn met zwart stuurlint en zwart zadel. Dan komt het frame prachtig uit in al z'n eenvoud.
-
- Forum-lid
Super! Ben benieuwd naar de complete fiets..
Dan kan ik niet achterblijven
Donderdag balhoofd binnen en daar moet je toch mee beginnen
Met de GSM:
Donderdag balhoofd binnen en daar moet je toch mee beginnen
Met de GSM:
-
- Forum-lid
Het witte zadel komt over van m'n Pinarello Paris. Eerst maar eens met dit zadel proberen i.c.m. wit stuurlint. Zelf twijfel ik enorm over de wielen, ik neig naar de lage maar heb beide sets staan dus kan per ritje kiezen.bottecchia schreef:Die hoge velg doet het goed bij dit frame zeg. Zou een mooie afmontage kunnen zijn met zwart stuurlint en zwart zadel. Dan komt het frame prachtig uit in al z'n eenvoud.
Wat een activiteit ineens op Gios gebied. Leuk!
Nu heb ik een (stijl)vraagje over de "vorkmuntjes". Mijn Gios baanfiets (uit jaren '80) heeft niet de muntjes op de (verchroomde Columbus) vork. Inmiddels ben ik wel in bezit van een setje goudkleurige muntjes. Op de vork plakken? Of is dat een echte no-go?
(@Bluv107: ik heb je een pb gestuurd)
Nu heb ik een (stijl)vraagje over de "vorkmuntjes". Mijn Gios baanfiets (uit jaren '80) heeft niet de muntjes op de (verchroomde Columbus) vork. Inmiddels ben ik wel in bezit van een setje goudkleurige muntjes. Op de vork plakken? Of is dat een echte no-go?
(@Bluv107: ik heb je een pb gestuurd)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Stay tuned. Dit weekend gaan Bottecchia en ik naar Aldo en Marco toe.53x11 schreef:Wat een activiteit ineens op Gios gebied. Leuk!
Al plak je je fiets vol het is jouw fiets. Zelf zou ik het niet doen. Een baanfiets is de mooiste essentie van een fiets. Zeker als het dan een Gios (Colnago, Cinelli etc) is. Daar zou ik niet te veel aan frummelen. Gewoon mooi basic. NUDA!53x11 schreef:Mijn Gios baanfiets (uit jaren '80) heeft niet de muntjes op de (verchroomde Columbus) vork. Inmiddels ben ik wel in bezit van een setje goudkleurige muntjes. Op de vork plakken? Of is dat een echte no-go?
-
- Forum-lid