Fietsfanaten gezocht ZH
He Jilles,
Ook aan het wielrennen geslagen! Is al weer een tijdje geleden dat we elkaar voor het laatst gesproken hebben. Volgens mij de 30ste verjaardag van je schoonzus.
Als ik het weer wat rustiger heb dan wil ik wel eens een rondje rijden.
gr
Roderick
Ook aan het wielrennen geslagen! Is al weer een tijdje geleden dat we elkaar voor het laatst gesproken hebben. Volgens mij de 30ste verjaardag van je schoonzus.
Als ik het weer wat rustiger heb dan wil ik wel eens een rondje rijden.
gr
Roderick
-
- Forum-lid
He Roderick! Jij ook hier!
Dat is dan zo alweer bijna 2 jaar geleden!
Lijkt mij gezellig om eens te fietsen kerel, woon jij tegenwoordig in Rdam (maascity)?
Rijd jij hier ook een beetje in de buurt? en wat voor rondjes rijd jij meestal?
Dat is dan zo alweer bijna 2 jaar geleden!
Lijkt mij gezellig om eens te fietsen kerel, woon jij tegenwoordig in Rdam (maascity)?
Rijd jij hier ook een beetje in de buurt? en wat voor rondjes rijd jij meestal?
Specialized Tarmac Pro
Specialized Venge Pro
Specialized Venge Pro
inmiddels hebben maart_n en ik al een mooie ronde gemaakt, zondag staat er weer een rit geplanned.
Dus Bever en Yellow1978 laat maar weten of jullie zondag ook aan willen sluiten, vertreken denk ik weer vanaf Leidschendam/Voorburg bij de westvlietweg, in de ochtend.
exacte tijd volgt
Dus Bever en Yellow1978 laat maar weten of jullie zondag ook aan willen sluiten, vertreken denk ik weer vanaf Leidschendam/Voorburg bij de westvlietweg, in de ochtend.
exacte tijd volgt
Race: Specialized Roubaix
CX: cube cross race sl
TT: Cube Aerium HPA Pro
CX: cube cross race sl
TT: Cube Aerium HPA Pro
-
- Forum-lid
Hi Martijn,
Dank voor je bericht en uitnodiging. Ik ben zeker enthousiast, maar Leidschendam is helaas niet praktisch voor mij. Ik zou het leuk vinden om te starten in de regio R`dam. Indien ik eerst naar Leidschendam fiets heb ik er al 40km opzitten, waardoor dit als startpunt niet erg realistisch is.
Groeten Jilles
Dank voor je bericht en uitnodiging. Ik ben zeker enthousiast, maar Leidschendam is helaas niet praktisch voor mij. Ik zou het leuk vinden om te starten in de regio R`dam. Indien ik eerst naar Leidschendam fiets heb ik er al 40km opzitten, waardoor dit als startpunt niet erg realistisch is.
Groeten Jilles
Specialized Tarmac Pro
Specialized Venge Pro
Specialized Venge Pro
[quote="martijn78"]inmiddels hebben maart_n en ik al een mooie ronde gemaakt, zondag staat er weer een rit geplanned.
exacte tijd volgt
[/quote]
Helaas moet de Bever werken zondag...
exacte tijd volgt
[/quote]
Helaas moet de Bever werken zondag...
[quote="Maart_n"]Heeft de Bever toevallig tijd en zin in een ritje aanstaande woensdag?
Dan heeft deze jongen toevallig een vrije dag........en hoe dat beter in te vullen dan met een leuk tochtje.
Ik hoor het wel.
[/quote]
Da's dan net weer de dag dat ik van 11:00 tot 20:00 werk...
Ik werk echt zo onregelmatig dat ik me beter kan aanpassen aan jullie schema dan omgekeerd denk ik
Dan heeft deze jongen toevallig een vrije dag........en hoe dat beter in te vullen dan met een leuk tochtje.
Ik hoor het wel.
[/quote]
Da's dan net weer de dag dat ik van 11:00 tot 20:00 werk...
Ik werk echt zo onregelmatig dat ik me beter kan aanpassen aan jullie schema dan omgekeerd denk ik
Zijn er mensen in omgeving Voorne-Putten/Zuid-Holland die samen wat kilometers weg willen trappen op niveau afvallen/conditietraining? Ik ga er doorgaans doordeweeks 2x op uit voor tussen de 1-2 uren en 's weekends op de zondag.
Laat wat van u horen svp
Laat wat van u horen svp
Cube AMS Comp 2010
Next: Specialized Roubaix òf Bianchi Via Nirone C2C ??
Next: Specialized Roubaix òf Bianchi Via Nirone C2C ??
-
- Forum-lid
Bij droog weer wil ik aanstaande zaterdag een ronde gaan fietsen (bv omgeving Rotte(rdam), Gouda). Indien iemand(en) zin heeft om aan te haken; lijkt me leuk!
Specialized Tarmac Pro
Specialized Venge Pro
Specialized Venge Pro
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Hoi,
Welk tijdstip had je in gedachten? en hoe lang wil je rijden?
Ik zit voor morgen een beetje aan de vroege ochtend vast en ik ben nu al rijkelijk laat met reageren. Ik stuur je wel even een Pm. is het niet voor nu dan wellicht voor een andere keer.
Welk tijdstip had je in gedachten? en hoe lang wil je rijden?
Ik zit voor morgen een beetje aan de vroege ochtend vast en ik ben nu al rijkelijk laat met reageren. Ik stuur je wel even een Pm. is het niet voor nu dan wellicht voor een andere keer.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE