Het grote ergernissen toppic.
- razenderoeland
- Forum-lid
Voor mij ongeschoren benen. Is een duidelijk aerodynamisch voordeel .
Hoe sterk is de eenzame fietser...
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
ik erger me - misschien onterecht - aan de automobilisten die in s' Graveland allemaal uit hun raampje beginnen te schreeuwen dat er toch echt een fietspad is (elke keer als ik daar langs kom wel een keer), terwijl op dat fietspad eigenlijk geen plek is voor fietsers naast elkaar (dus passeren een crime is), en het er ook volloopt met wandelaars (vaak met hond).
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
haha, misschien erger ik me dus ook wel niet aan die mensen die uit hun raampje schreeuwen maar aan de gemeente die geen breder fietspad aanlegt
Je kaart een herkenbaar punt aan. Ik blijf per definitie netjes op het fietspad. Maar ik betrap mezelf er steeds vaker op dat ik er naast ga rijden. Daar kan ik de (trage) fietsers voor me niet de schuld van geven. Zeker als het fietspad naast begroeiing ligt (en het groeit verdomd goed met dit weer).
Het lijkt er inderdaad op dat fietspaden niet meer op de huidige kwantiteit gebruikers afgestemd zijn.
Maar om een persoonlijke ergernis te ventileren: een overijverige gemeente die op de dijk een zak nieuw grind heeft uitgestort... en wel in in een bocht van 90 graden. Heb nu enig idee hoe het is om over knikkers te fietsen...
Het lijkt er inderdaad op dat fietspaden niet meer op de huidige kwantiteit gebruikers afgestemd zijn.
Maar om een persoonlijke ergernis te ventileren: een overijverige gemeente die op de dijk een zak nieuw grind heeft uitgestort... en wel in in een bocht van 90 graden. Heb nu enig idee hoe het is om over knikkers te fietsen...
-
- Forum-lid
Wielrenners tijdens de wedstrijd en hun dag niet hebben vervelend gaan doen en smoesjes gaan verzinnen zoals: banden vergeten op te pompen en boos worden op jouw bijvoorbeeld ga eens kop terwijl je dat de hele tijd doet. Die mensen die moeten gewoon afstappen
Maak joe woar
Dat de wind gaat liggen terwijl ik een paar Kommetjes wil terugpakken die vanmiddag zijn afgepakt omdat fietsers windkracht 5 in de rug hadden. . Nouja dan maar een tijdritje er van maken op 36,6 km/h gem.
Gasten die een tijdritfiets pakken om Kommetjes te pakken...
Sowieso erger ik mij aan als die KOM's hier in NL. Iedereen maakt maar segmenten aan die nergens op slaan. Dat ik 6 KOM's op mijn naam heb staan zegt genoeg, ik heb misschien 3x in de afgelopen 4 jaar boven de 30 gemiddeld gereden.
Maar het meeste erger ik mij aan mijn pols waarmee pijnvrij fietsen bijna nooit gaat. Afgelopen weken wel wat gefietst in de Vogezen en Luxemburg maar afdalen op slechte wegen was echt k.t. De motivatie is ook niet echt groot om af en toe een ritje te maken als je weet dat je daarna 2 dagen niet veel kunt doen.
Sowieso erger ik mij aan als die KOM's hier in NL. Iedereen maakt maar segmenten aan die nergens op slaan. Dat ik 6 KOM's op mijn naam heb staan zegt genoeg, ik heb misschien 3x in de afgelopen 4 jaar boven de 30 gemiddeld gereden.
Maar het meeste erger ik mij aan mijn pols waarmee pijnvrij fietsen bijna nooit gaat. Afgelopen weken wel wat gefietst in de Vogezen en Luxemburg maar afdalen op slechte wegen was echt k.t. De motivatie is ook niet echt groot om af en toe een ritje te maken als je weet dat je daarna 2 dagen niet veel kunt doen.
Campagnolo Ultra Dork