Parlee
- Jaap Telder
- Forum-lid
Zo kan het ook
@chris: ik twijfel nog. Ben een liefhebber van klassieke vorm (check), licht oversized buizen (check), en zichtbaar vakwerk (check), maar heb helemaal niets met zwarte frames (ook check...).
Ik plak hem nog aan de uncool kant, maar hij heeft subzero potentie.
@raven: fraaie kleurstelling. Mag zelfs nog een beetje meer roze wat mij betreft.
Ik plak hem nog aan de uncool kant, maar hij heeft subzero potentie.
@raven: fraaie kleurstelling. Mag zelfs nog een beetje meer roze wat mij betreft.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Hij past eigenlijk perfect in jouw collectie. Over 20 jaar staat iedereen om dat ding heen te kwijlen op een retro beurs. Iedereen wil dan ook zijn retro carbon fiets in mat zwart want dat was helemaal hot in deze jaren.chrissiewizzie schreef:
Ik vind de techniek en engineering prachtig en de rijkwaliteiten super. Dat is voor mij het allerbelangrijkste. Ik heb genoeg andere mooie, wel kleurrijke fietsen om er ook een zwarte bij te kunnen hebben
Ik zou er dan ook geen ons lak op laten spuiten. Dat doet toch een beetje afbreuk aan het concept en aan de originaliteit.
Campagnolo Ultra Dork
kom maar showen, plakken we er meteen een rondje fietsen aan vastchrissiewizzie schreef:Wacht maar tot je 'm in het echt een keer ziet
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
doe dan een rondje ringvaart dan haak ik aan, ben wel benieuwd naar dat zwarte monster53x11 schreef:kom maar showen, plakken we er meteen een rondje fietsen aan vastchrissiewizzie schreef:Wacht maar tot je 'm in het echt een keer ziet
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Hé, een forumrondje ringvaart.
Voor zwarte fietsen.....
Voor zwarte fietsen.....
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
mooi, dan moet alleen 53x11 aan het vervenWiliertoerist schreef:Hé, een forumrondje ringvaart.
Voor zwarte fietsen.....
In dat geval ga ik wel op deze..
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?