Raad de weg (NL)
nou, dat helpt .....
Als niemand het herkent, dan helpt zo'n "raad maar" tip ook niet
Omdat je het toch niet te makkelijk wil maken, gaat je vaak uit wat jij in je eigen omgeving al lastig vindt. Dus als je niet echt uit dezelfde buurt komt, weet je zulke obscure weggetjes nooit. (tenminste, dat is wat ik gemerkt heb bij mijn " raad de weg's" )
Denk zelfs dat als je de betreffende plaats noemt, je geen goed antwoord krijgt
Wellicht een betere foto en/of andere weg, om de doorstroming een beetje op gang te houden ????
Als niemand het herkent, dan helpt zo'n "raad maar" tip ook niet
Omdat je het toch niet te makkelijk wil maken, gaat je vaak uit wat jij in je eigen omgeving al lastig vindt. Dus als je niet echt uit dezelfde buurt komt, weet je zulke obscure weggetjes nooit. (tenminste, dat is wat ik gemerkt heb bij mijn " raad de weg's" )
Denk zelfs dat als je de betreffende plaats noemt, je geen goed antwoord krijgt
Wellicht een betere foto en/of andere weg, om de doorstroming een beetje op gang te houden ????
Ik ben wel erg benieuwd welke het is eigenlijk Zo te zien staan er straatlantaarns dus zo 'obscuur' zou het niet hoeven zijn..
Het is idd geen klein weggetje. Maar een fietspad langs een drukke doorgaande weg. De foto is genomen tegen de rij-riching in . Aan de andere kant van de auto weg is het fietspad berg op.
Deze weg gaat richting wageningen.
Nou, al bijna verklapt zou ik zeggen.
Succes
Deze weg gaat richting wageningen.
Nou, al bijna verklapt zou ik zeggen.
Succes
Dan moet het haast wel de Wageningse berg zijn (Ritzema Bosweg)..
Grappig hoe de herkenning in de weg gestaan wordt door het perspectief. Zonder de aanwijzingen was ik er nooit opgekomen terwijl ik de plek wel ken. Ik kijk gewoon niet achterom als ik naar beneden dender en spookrijden doe ik ook niet
Ok, de volgende nu.. is een makkelijke denk ik:
Ok, de volgende nu.. is een makkelijke denk ik:
Nee, dat is het niet..
Volgens mij is het geen heel nieuw plaatje want er ligt daar nu een zalig stukje asfalt waar het goed blazen is. Dat doe ik dan ook met regelmaat