ervaringen met math salden
Mijn ervaring is dat Salden tegenwoordig (dwz vergeleken met jaren terug) veel meer producten voor adviesprijs verkoopt en dat je steeds meer moet zoeken naar goede aanbiedingen.
Dus ja, de complete groepen zijn goedkoop (maar er is zelfs goedkoper te vinden), idem voor banden, framesets en wielen, maar allerlei randzaken (bv voeding, bbb-producten etc etc ) zijn 'normaal' geprijsd.
Dus ja, de complete groepen zijn goedkoop (maar er is zelfs goedkoper te vinden), idem voor banden, framesets en wielen, maar allerlei randzaken (bv voeding, bbb-producten etc etc ) zijn 'normaal' geprijsd.
richard-w schreef:Ik ben van plan binnenkort een ultegra groep te bestellen (via de website). Maar hoe is de levering, zit het allemaal wat goed en veilig ingepakt?. En hoe is de garantie? ik woon niet bepaald dicht bij dus er heen rijden kan wel maar zit er niet op te wachten.
volges mij kan je beter bij Hopmans bestellen, die is wat groepen betreft stuk goedkoper, iets van 100 euro scheelt het....
Stinus schreef:richard-w schreef:Ik ben van plan binnenkort een ultegra groep te bestellen (via de website). Maar hoe is de levering, zit het allemaal wat goed en veilig ingepakt?. En hoe is de garantie? ik woon niet bepaald dicht bij dus er heen rijden kan wel maar zit er niet op te wachten.
volges mij kan je beter bij Hopmans bestellen, die is wat groepen betreft stuk goedkoper, iets van 100 euro scheelt het....
die bezorg niet en ben 17 dus autorijd ziter niet in en het is 200 km heen 200 km terug
-
- Forum-lid HC
Heb je geen OV?
Maar idd meer dan 100km rijden voor salden? bestel of rijd dan naar duitsland is nog goedkoper
Maar idd meer dan 100km rijden voor salden? bestel of rijd dan naar duitsland is nog goedkoper
Ik had afgelopen week wat problemen met de webshop, wilde bestellen maar op het moment dat de webshop overging naar ideal dan stond er alleen mar bestelling wordt verwerkt en meer naar onder ideal wordt geladen.
Maar verder gebeurde er niks.
Mailtje gestuurd naar salden of ik dan via de mail mocht bestellen, netjes en snel reactie terug gehad eerst over wat het probleem was.
Dus nog even uitgelegd en daarna nog een mail met ordernummer e.d
Goed opgelost vindt ik.
Overige bestellingen zijn altijd goed gegaan.
Heb m'n racefiets ook daar vandaan was toen erg druk dus denk weinig tijd voor service e.d.
Maar verder gebeurde er niks.
Mailtje gestuurd naar salden of ik dan via de mail mocht bestellen, netjes en snel reactie terug gehad eerst over wat het probleem was.
Dus nog even uitgelegd en daarna nog een mail met ordernummer e.d
Goed opgelost vindt ik.
Overige bestellingen zijn altijd goed gegaan.
Heb m'n racefiets ook daar vandaan was toen erg druk dus denk weinig tijd voor service e.d.
Cube litening super hpc race sram red (total los)
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
Vandaag mijn fiets afgehaald van de 1e service beurt.
Ze hebben een nieuw stuurlint gemonteerd wat ik had gevraagd.
Heb hiervoor 7.50 betaald. Hopelijk volgend weekend een tochtje maken als het weer dit toelaat. En zondag mss op de MTB in Gulpen meedoen met de tourtocht.
Vanmiddag was ik iets te laat terug om te gaan. Maar heb de fiets wel nog mooi gepoetst.
Ze hebben een nieuw stuurlint gemonteerd wat ik had gevraagd.
Heb hiervoor 7.50 betaald. Hopelijk volgend weekend een tochtje maken als het weer dit toelaat. En zondag mss op de MTB in Gulpen meedoen met de tourtocht.
Vanmiddag was ik iets te laat terug om te gaan. Maar heb de fiets wel nog mooi gepoetst.
Race: Trek 1.7 Shimano 105
MTB: Merida Big Nine 700 tft
MTB: Merida Big Nine 700 tft
-
- Forum-lid
richard-w schreef:Stinus schreef:richard-w schreef:Ik ben van plan binnenkort een ultegra groep te bestellen (via de website). Maar hoe is de levering, zit het allemaal wat goed en veilig ingepakt?. En hoe is de garantie? ik woon niet bepaald dicht bij dus er heen rijden kan wel maar zit er niet op te wachten.
die bezorg niet en ben 17 dus autorijd ziter niet in en het is 200 km heen 200 km terug
Misschien is dit een oplossing?
http://www.kruidvat.nl/domains/default/ ... n&token=-1
Je kan dan alleen geen nieuwe fiets gaan halen. Maar voor onderdelen e.d. is het een leuk alternatief. Hopmans is aan te lopen vanaf het station in Bergen op zoom.
Zola1978 schreef:ZorroI schreef:Zola1978 schreef:Zorro bedankt voor je geduld.
Ik heb er 4 zwarte ringen tussen zitten. Dus?
Laat weten hoe ze de zaak verder afhandelen.
Mvg, Zorro
Ik had er al voor gebeld en een mail gestuurd. Nog eens gebeld en ja, het klopte dat ik de verkeerde casette had. Men heeft niet verteld hoe het is gekomen. Heb voor gesteld een Dura-Ace te sturen en ik ging de huidige casette betalen. Heb dan nog eens een mail moeten sturen en bellen, maar het was dan geregeld.
Een vriend heeft als het goed is een dura-ace casette mee genomen. Ik heb de 105 (of Ultegra) casette dan betaald. De ketting laat ik maar voor wat het is.
Wat de oorzaak is weet ik niet, voor mij de les (nog maar eens): altijd opletten!
Afgelopen week mijn frame laten wisselen omdat er een scheur in zat. Ik heb het maar zelf geregeld met Scott ipv met Salden. Om 09:00 afgesproken en om 11:00 werd er aan mijn fiets begonnen.
Gelijk daarna even een rondje gemaakt: versnelling was niet afgesteld (net als bij de verkoop, dus ik had beter moeten weten) en echt een drama.
Opgeteld met het grapje van mijn casette, ga je mij daar niet meer zien. Jammer.
Stinus schreef:
Gewoon ff bellen naar hopmans, Voor 10 euro verzenden ze ook. vorige maand nog DA groep laten bezorgen. Hun prijzen zijn een telefoontje waard..
Sten